Noen andre med litt "trege" barn

Tamiria

Forumet er livet
Er det bare snuppa mi som ikke gjør en verdens ting enda? Hun hadde en dag for ca 2uker siden hvor hun snudde seg fra rygg til mage, men etter en hvil samme dag har hun aldri gjort det mer.[&:]
Så snuppa mi snur seg ikke engang. Begynner å bli utolmodig nå.

Jonatan er ganske kjapp, men storebror Oskar var sent ute med det meste;

rulla aldri, krabbet da han var 11 mnd, første tann når han var 14 mnd, gikk når han var 18 mnd... Prøv å slappe av selv om jeg skjønner at du blir utålmodig. Noen er bare litt mer bedagelige[;)]

Noen er seine og noen raske.
Aksel er veldig rask føler eg, mens eg fikk første tann når eg var 10 mnd. Og krabba når eg var 9 mnd.

Plutselig så skjer det [:D]

gutten min me var treig med å rulle seg rundt. men når han først fant ut av kordan det fungerte knekkte han koden på alt. så det var ikke langt fra det han begynnte å rulle til han gikk langs med bordkanta. lillemora våres har skjønt kordan ho rulla. men ho har ennå ikke skjønnt at ho har bein ho kan stå på. noe ej syns er litt rart da. men noe kiropraktoren sa til mej var at la dei krabbe lengst mulig. man vil på en måte ta ting lettere seinere da eller noe sånt. man må bruke hjerna mer når man kryper enn går. (4ting som skal kordineres når man kryper, mens 2 bein bare når man går)

Mest sannsynlig så er slt som det skal med lille snupp, men skal til fysioterapeuten dersom hun ikke hadde begynt å snu seg innen 2-3uker.
Selv tror jeg at hun bare er bedagelig anlagt, akkurat som meg selv.[8D]

Vesla mi ruller ikkje noe særlig heller. Har rulla frå både rygg og mage eit par ganger, men no er det full stopp. Ho er veldig kose jente, og synes det er mykje betre å bli kosa med enn å slite seg ut på å rulle rundt [8D] Er veldig flink til å gripe å halde ting, og synger å blabler heile dagen lang. Så bekymra meg ikkje noko over at ho er litt treig med å rulle.

ORIGINAL: aska83

Vesla mi ruller ikkje noe særlig heller. Har rulla frå både rygg og mage eit par ganger, men no er det full stopp. Ho er veldig kose jente, og synes det er mykje betre å bli kosa med enn å slite seg ut på å rulle rundt [8D] Er veldig flink til å gripe å halde ting, og synger å blabler heile dagen lang. Så bekymra meg ikkje noko over at ho er litt treig med å rulle.

Ja, hu mi prater og leker og koser seg hun og. Er bare bedagelig anlagt som mora. Selv gikk jeg ikke før jeg var 18mnd.

ORIGINAL: Tamiria

Er det bare snuppa mi som ikke gjør en verdens ting enda? Hun hadde en dag for ca 2uker siden hvor hun snudde seg fra rygg til mage, men etter en hvil samme dag har hun aldri gjort det mer.[&:]
Så snuppa mi snur seg ikke engang. Begynner å bli utolmodig nå.

Sånn er det her også. Hun har snudd seg bare 2 ganger faktisk og nå er det rundt 1 uke siden hun snudde seg fra rygg til mage den ene gangen.

ORIGINAL: mammajuli/oktober

Tulla her er også nokså bedagelig anlagt. Kan snu seg både fra mage til rygg og rygg til mage, meeen trives aller best med å ligge på ryggen og tygge på lekene sine. [:)]
Storebroren var en god del tidligere ute, så tydelig at disse små er helt forskjellige.[;)]

Samme her og..Hun bruker hun denne snuingen om det er strengt tatt nødvendig [8D]
Men har skjønt at hun kommer mye lengre av gårde ved og ligge på ryggen og sparke fra så her ender det i hyling ofte når hun "aker" utenfor kanten på matta hehe..Har havna under borde en del ganger nå ja!

Back
Topp