Noen andre med "bobler" i magen?

anend

Andre møte med forumet
Jeg opplever bobler i magen til stadighet. Noen andre?
Hva er egentlig denne følelsen?

Kan Være de første bevegelsene til fosteret du kjenner har kjent det ca en uke er 11+3

Kjente litt i går kveld faktisk... men så tenkte jeg at det må da være altfor tidlig... er 10+5 I dag :)

Sjekket på nett søkte på ordene gravid og bobler I magen og fikk da svaret at det mest sannsynlig er ungen...
Sist startet eg og kjenne det rundt uke 12+ så Ikkje rart om man kan kjenne det tidligere

Ja. 12 uker nå og kjent det ca en uke. Kjente det ikke før uke 16 med første, uke 12/13 med andre.

Er 9+3 kjenner og mye bobling

Er også veldig vanlig med mye bobling av luft i dette trimesteret :-D jeg vet ikke, men da eg kjente liv med vesla sist var det ikke tvil for meg hva jeg kjente... Kjente stor forskjell på "luft bobling" og henne. (Men var 15 uker da)

Jeg kjenner noe som ikke er luft. Når jeg ligger på rygg, etter en stund så kjenner jeg at det trykker på ene siden i magen, langt nede er det noe hard som trykker mot magen. Jeg er 10+6 med tredjemann

Jeg opplever bobler i magen til stadighet. Noen andre?
Hva er egentlig denne følelsen?

Kjenner det samme selv, synes det minner om første bevegelsene da jenta mi var i magen, men er selv bare 9+3 så tenker at det er ganske umulig.. men aner ikke hva det kan være istedenfor :)

Btw, så tror jeg forresten at vi havner i samme barselgruppe når den tid kommer :)

Masse bobler osv, men for tidlig for babybobler enda :p

Jeg kjente noe tidligere idag faktisk! Det var ikke vanlig luft -i-magen-boble, veldig spesielt :) Har ikke kjent noe etter dette da. Jeg er 12+3.

Back
Topp