noen andre her som har

Tittenteia

Elsker forumet
gul utflod? fikk igår eller forigårs. virker som det blir verre også. redd for å abortere etter alle trådene her inne :(

Sikkert en soppinfeksjon eller noe slikt

Gult må jo vær sopp..?
Var det første som slo meg i hvertfall.

Gulaktig utflod er helt normalt i et svangerskap! Slapp av.... Men hvis den blir grønn har du en mulig infeksjon! men gult er kult.... altså helt ufarlig og normalt! :)

høres veldig ut som meg og det er sopp her. Fikk det med første man og bli aldri ferdig med det. Skal til legen til onsdag siden jeg er såååååå lei av sopp. 

MEN det er nok ikke så farlig for barnet og veldig vanlig under graviditeten! BARE MEGET PLAGSOMT

Kristin982 skrev:
høres veldig ut som meg og det er sopp her. Fikk det med første man og bli aldri ferdig med det. Skal til legen til onsdag siden jeg er såååååå lei av sopp. 

MEN det er nok ikke så farlig for barnet og veldig vanlig under graviditeten! BARE MEGET PLAGSOMT

det trenger ikke være sopp, gul rikelig utflod kan faktisk være normalt i et svangerskap, bare det ikke lukter fælt og er grønnlig..... Ved sopp har man kløe/irritasjon også som regel. Men en soppinfeksjon er ikke farlig for fosteret.

Normal utflod kan variere fra blank - hvit til gult sekret. Ikke noe unormalt i det hele tatt, og spesielt vanlig i svangerskap. Det er der for å holde det rent;-)

det er godt å høre at det må ikke være sopp... blir gal av soppen og at den kommer så ofte men kanskje det er da bare vanlig utflodd...

takk jenter!

Back
Topp