Noen anbefaling på fysioterapi i TRONDHEIM?

Sunshiiine

Flørter med forumet
Har altså fått henvisning fra legen min til fysio, men lurer på om dere trønderjenter vet om noen gode som dere kan anbefale?

Hadde vært suupert altså.. Takk :)

Hva skal du til fysio for da?
En som er god på en ting trenger kanskje ikke å være god på noe annet?!

Heheh..det glemte jeg å si..bekkenløsning. om det er noen som har gode gruppetimer for gravide o.l

Sunshiiine skrev:
Heheh..det glemte jeg å si..bekkenløsning. om det er noen som har gode gruppetimer for gravide o.l

Jeg har prøvd Frisk i Fossegrenda (gikk til mannen der, husker ikke navn da, men har hørt at det er andre boller om en havner til dama). Ikke fornøyd med de. Dette var forrige svangerskap. Var fornøyd der og da i og med at jeg ikke visste om noe annet. Var gruppetrening...fysio kommer innom og sjekker at du gjør øvelsene riktig.

Nå har jeg gått til Midbyen Fysikalske, veldig fornøyd med de! Har kutta de ut nå som jeg er 100% sykmeldt, for det blir så langt å kjøre for kun behandling/trening. Der fikk jeg vist øvelser på treningsrom, men ikke gruppetrening da. Fikk personlig oppfølging, opp på benken hver gang (2 ganger i uken), fikk massasje og varme omslag. De varme omslagene gjør at smertene (der og da) blir borte eller iallefall mye bedre, så jeg sovna nesten alltid mens jeg lå der. 

Nå skal jeg prøve akupunktur mot smertene, fordi det er et tilbud jeg kan få litt nærmere der jeg bor. Må bare få rota meg til å ringe å få time.

Lykke til med valg av fysio :)

Tusen takk for svar :)

Fikk meg time på Trondheim Fysikalske neste fredag..så da satser jeg på at det blir bra :)

Aah, ja d skal du ikke se bortifra da :))

Jeg gidder ikke trening for det kan jeg gjøre hvor som helst. Her er det massasje som gjelder, så jeg har en psykomotorisk fysioterapaut som jeg får den aller aller beste behandling hos. Jeg kan fortsatt gå rimelig uten probem (satt i rullestol fra uke 20 forrige svangerskap)

så du får si fra om du trenger tips til en sånn en ;)

Jannamor skrev:
Jeg gidder ikke trening for det kan jeg gjøre hvor som helst. Her er det massasje som gjelder, så jeg har en psykomotorisk fysioterapaut som jeg får den aller aller beste behandling hos. Jeg kan fortsatt gå rimelig uten probem (satt i rullestol fra uke 20 forrige svangerskap)

så du får si fra om du trenger tips til en sånn en ;)

Innser at du Jannamor kanskje ikke er så mye på nett om dagene, men om du leser dette.. Hvor holder han til han fysioterapauten din? :) Her har det også blitt litt slik at det er mer pes å komme seg til og fra gruppetreningen i sentrum (leite etter parkering og gå flere hundre meter til og fra *uurk*), enn det jeg føler jeg får igjen for å trene. Prøver å få gjort unna de fleste øvelsene hjemme istedet da.

Back
Topp