Noen amerikanske her?

Jeg hadde pakket ned endel nips når jeg pynta til jul visst jeg var deg... Jeg hadde også kvitta meg med det slange-lyset ute på rekkverket og byttet til en lenke med pærer.

Inntrykket jeg har fått når jeg er hos familien i USA er at de bytter ut en masse pynt til de forskjellige årstidene. Da blir det ikke så mye nips rundtom.
F.eks er pynten oransj/brun for høst/halloween, og når den pakkes vekk kommer det mer grønn/rød julete pynt frem.

Ei jeg kjenner der borte har f.eks et stort quiltet veggteppe for hver høytid, så bytter hun ut og det blir et kjempepreg på huset.

Vil gjerne se flere bilder, så dytter opp denne

Ville hatt mer sånne grønne girlandere(heter de det? De som ser ut som lange gran tråder) med lys i.. amerikanske filmer har alltid det ned trapper og rundt omkring[:D] og ute ville jeg hatt vanlige små lyspærer, ikke istapper og andre ting..på filmer er det svære nett med lys på tak og alt [:D]

Syns du hadde det kjempe pent jeg[:)]

Dere får bygge hus med egen gammeldags kjeller med stor åpen peis dere kan henge julestrømper på, pynte med girlandere med lys rundt og ha en mørkere og lunere stil inne[:D] det passer jo i kjellere[;)]

Back
Topp