Noen alenemødre i Oslo her?

Mamma august

Første møte med forumet
Hei!

Jeg er ny i forumet, er 36 år, og mamma i august. Dessverre har min X bestemt at singel livet er mer fristende enn familielivet, så jeg er alene. Har vært det hele svangerskapet. Jeg har gode venninner som støtter, men det føles likevel litt ensomt og har veldig lyst å treffe flere i min situasjon.

Jeg er en aktiv og treningsglad jente til vanlig, nå er det selvsagt litt begrenset bevegelse i forhold til før.

Ta kontakt, hadde vært så hyggelig å danne en gruppe for oss som er alene :)
 
Hei!

Jeg er ny i forumet, er 36 år, og mamma i august. Dessverre har min X bestemt at singel livet er mer fristende enn familielivet, så jeg er alene. Har vært det hele svangerskapet. Jeg har gode venninner som støtter, men det føles likevel litt ensomt og har veldig lyst å treffe flere i min situasjon.

Jeg er en aktiv og treningsglad jente til vanlig, nå er det selvsagt litt begrenset bevegelse i forhold til før.

Ta kontakt, hadde vært så hyggelig å danne en gruppe for oss som er alene :)

Er ikke alenemor, men ville bare si gratulerer med svangerskapet! Så kjipt at barnefar tok et slikt valg, men det er noe han må leve med. Jeg bor i Oslo, er 25 og tar en master i estetikk, så det er litt "ensomt" her for meg også, da ingen av mine studievenninner og nær omgangskrets har barn elle er gravide - spesielt siden kjæresten min er i samme situasjon. Hans kompiser og venninner er fremdeles ute 3-4 ganger i uka og de fleste av vennene våre nyter singellivet eller reiser verden rundt med kjæresten. :p

Du kommer nok til å bli kjent med mange i din situasjon! Har hørt at barselklubber ofte er spesielt gode med tanke på å møte mennesker man kan identifisere seg- og bli venn med!

Lykke til videre! Nå er det ikke lenge igjen ;)
 
Hei, og takk for hyggelig svar:)! Jeg gleder meg veldig til min vakre lille prins kommer til verden...
Det er nok mange av oss som kjenner på det æ være litt "alene" om tilværelsen. Har verdens beste venninner og føles ikke rett å si at jeg er ensom, så godt å høre at dere som par også kjenner litt på det.
 
Jeg er også i Oslo om enn ikke alene om det. Men som dere to andre er jeg alene i min omgangskrets og krysser fingrene for at jeg får en fin barselsgruppe slik at jeg har noen å dele permisjonstid og bekymringer med
 
Hei!

Jeg er ny i forumet, er 36 år, og mamma i august. Dessverre har min X bestemt at singel livet er mer fristende enn familielivet, så jeg er alene. Har vært det hele svangerskapet. Jeg har gode venninner som støtter, men det føles likevel litt ensomt og har veldig lyst å treffe flere i min situasjon.

Jeg er en aktiv og treningsglad jente til vanlig, nå er det selvsagt litt begrenset bevegelse i forhold til før.

Ta kontakt, hadde vært så hyggelig å danne en gruppe for oss som er alene :)


Hei.
Da er vi to i samme situasjon. Bortsett fra at jeg holder til i Drammen, men det er jo ikke langt unna :)
Er også 36 år, og har termin i slutten av august. Barnefar er ikke interessert, så han er pr. i dag ikke-eksisterende.

Hører gjerne fra deg om du vil ha kontakt :)
 
Hei hei!

Ser det er en stund siden du skreiv dette, håper alt gikk bra i august! :) Er 34 år og bor i Oslo, fikk en gutt i mai som jeg er alene med 24/7! Savner å ha noen å snakke med i samme situasjon så det er bare å ta kontakt om du føler for det! :)
 
Hej alenemødre! :)

Jag är en svensk alenemor på 36 år som bor i Oslo. Min dotter är 11 mnd och jag är hemma i mammapermisjon nu och har tänkt vara minst till hösten. Ska försöka få till ett år till delvis hemma, och jobba deltid. Jag vill väldigt gärna komma i kontakt med andra alenemødre med små barn. Märker att min dotter börjar bli mer och mer social och blir väldigt begistret när hon får möta andra barn. Jag blir också glad när jag möter nya vänner! :)
 
Back
Topp