Ja, tror man kan regne med en smell når man ser nurket. Blir spennende å se hans reaksjon. hehe
Har tenkt på svangerskapskurs, men er ikke sikker på om det trengs. Eller.... det er sikkert noe man kan lære, men føler meg temmelig trygg i mitt svangerskap. Legen min er super han og, ringer støtt og stadig og spør hvordan det går. Morsom er han og. Prøvde å slå av noen kg da jeg sist veide meg, for at jeg skulle bli glad. [:D] Etter to år med fornuftig slanking, ble jeg gravid og nå er jeg opp 6 kg. Rart når man har blitt fornøyd med seg selv, så spiller vekten liten rolle lenger. Skal tenke litt mer på kurs, men da blir det nok alene, eller med en venninne som oppfører seg mer gravid enn meg. Hadde vært gøy å dra på ett for par, bare for skøy. Late som vi er lesbiske eller no. Har en rolig mor som har født 4 stk, og en homofil far som er litt mer følsom en fedre flest hehe så jeg tror dette skal gå bra.
Tror det er kos for gutta å bli med på et kurs hvis de vil. Selv om man ikke er et par lenger. Men ikke ta`n med hvis du ikke føler det er riktig. Det er du som skal kose deg med din graviditet, og det finnes grenser for hvor behersket og forståelsesfull man skal være i et svangerskap. Lov til å være litt ego.
Har du vært på ultralyd?