Noe vidunder-"bli brun"-middel?

Nullenusken

Forumet er livet
Jeg tok bilde av meg selv i julekjolen her om dagen for å vise den frem, og så plutselig at jeg er jo så bleik nå at jeg ser omtrent blå ut....
Bruker å være bleik hele året, men nå er det ekstremt....

Solarium tar jo en del dager, og spørs om kroppen aksepterer det....
Alle selvbruningskremer jeg har prøvd har endt opp med lekre oransje striper på armene....
Sist jeg tok spraytan, så hang den igjen inni klærne, ville ikke feste seg til huden....

Så, har dere noen forslag? Eller må jeg bare se ut som et gjenferd? Hehe....
Legger ved bildet jeg tok hjemme hos Mamma sist....

Jeg synes du så nydelig ut!!!
Smashing kjole til deg!! den får hudendin til å se ut som porselen, ikke "blåbleik"[:)]

ORIGINAL: Rugebolla

kan du ikke stikke innom noen hudpleiere eller no som har en sånn spraymaskin da ? [:D] eller s er det jo alltif\ds no som heter tan can

Spray vil jo ikke feste seg på meg....?
Brudekjolen min er fortsatt helt brun inni, selv om jeg gjorde nøyaktig hva de sa, hehe...

Bruker fra dc - collection. Lett å smøre ut og ingen skjolder... De har til og med selvbruningsfjerner i serien...

Synes alle selvbruningsforsøk ofte ender med både flekker, striper og unaturlig brunfarge.
Jeg ville heller ikke brukt noe under svangerskapet - er jo tross alt en del kjemikalier som kan være uheldig for det ufødte barnet.
Synes du var fin uansett hudfarge[:)][:)]

ORIGINAL: DenicaD

Smashing kjole til deg!! den får hudendin til å se ut som porselen, ikke "blåbleik"[:)]

Tusen takk!
Det var godt å høre for en sliten gravid, hehe....
Lette lenge for å finne en kjole som har plass til mage OG kan brukes etterpå, hehe....

ORIGINAL: DenicaD

Helt enig! Du så jo helt fantastisk ut.

ORIGINAL: lykkeligemeg

st tropez! dyrt, men verdt det:)

Hehe.... DET var en idé jeg likte! Hadde jeg hatt råd og nok dager før jul, hadde jeg reist på flekken! Hehe....[:D]

ORIGINAL: Nullenusken

Hehe.... DET var en idé jeg likte! Hadde jeg hatt råd og nok dager før jul, hadde jeg reist på flekken! Hehe....[:D]

hihi, søta du, det er et selvbruningskrem-merke!:D men en ferie hadde vel heller ikke vært dumt, når du sier det!:)

Jeg synst vanligvis ikke det er noe pent å være bleik, men som andre har sagt, jeg synst fargen din ble dritlekker til den kjolen der [:D]

ORIGINAL: Lillezilje

Jeg synst vanligvis ikke det er noe pent å være bleik, men som andre har sagt, jeg synst fargen din ble dritlekker til den kjolen der [:D]

Takk snuppa!
Skulle gjerne lånt den leiligheten din noen dager da.... Hehe....

hihi, søta du, det er et selvbruningskrem-merke!:D men en ferie hadde vel heller ikke vært dumt, når du sier det!:)

Hihi... Likte ferieideen bedre enn en krem, hehe....
Skal vi hoppe på et fly sammen? Hehe...

ORIGINAL: mammen t daniel

WOW!!! du var nydelig! syns ikke det er nødvendig med noe bruningsprosjekt jeg

Jeg bruker selvbruningssprayen til SexyHair! Blir brun med èn gang, så du kan kontrollere skjoldene. [:)] Veldig fornøyd med den!

ORIGINAL: Lillezilje

Takk snuppa!
Skulle gjerne lånt den leiligheten din noen dager da.... Hehe....

Det skal ikke være noe problem ;)

Back
Topp