noe vi ikke vet....

BabyBell_06

Betatt av forumet
smugtitta litt inne på septemberforumet.... [:)][:)] var så morsomt å lese, så jeg tenkte jeg mått ta den her inne....

fortell noe om deg selv som vi ikke vet fra før....! [:D][:D]

nå vet vel ikke dere mye om meg i utgangspunktet, siden jeg ikke er av den snakkesalige typen (skal sjerpe meg... [:)] ), men:
jeg har vært au pair på lanzarote, vært på backstreet boys konsert ([&:][:'(][8D]maaaaaange år siden ) og vært full i ungarn som 14 åring... [:)]

hmmmm... [8|][8|][8|]

Er korps-nerd[:D][8D] 

Spilt i korps i 18 år og spiller klarinett. Kan også spille piano, fløyte, saxofon og litt obo.

ORIGINAL: Cissi

Er korps-nerd[:D][8D] 

Spilt i korps i 18 år og spiller klarinett. Kan også spille piano, fløyte, saxofon og litt obo.

wow... ikke verst....!
jeg spilte kornett i korps da jeg var 9-10 år.... [:)] thats it.... slutta for jeg var eeeeeeeeelendig å lese noter.... [8|]

- Jeg har alltid vært vimsen i gjengen (eier ikke retningssans) og minst (i størrelse).[:D]
- Sang i band da jeg var 16
- Spiller litt piano og pittelitt gitar
- Er ganske turbo og spinnvill på fest. (har jeg hørt..)[:D]

Den fødte kløna..  knakk engang en bilradioantenne ved å tre den inn i nesa da jeg gikk forbi en bil...

... og ja, jeg var klinkende edru! [:)]

Lite spennende, har vært i militæret!

strøk 4 ganger på lappen før jeg stod.[:-][:-][:-][:-][:-]

ORIGINAL:LeneChr

strøk 4 ganger på lappen før jeg stod.

Å sier du det? Hmm *sjokkert* [:D]

*jegstrøkengang*

Takk mammaokt for at du gjorde det mer flaut enn det egentlig er[:D][:D][:D]

*knis*

Den ene gangen sat jeg at noen kræsja i meg for jeg ble så flau[:D]

Legger til at jeg ikke er så god på stressede situasjoner, så da driter jeg meg alltid ut.

JA, TENK!! Jeg driter meg ut!!!!!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: LeneChr

Takk mammaokt for at du gjorde det mer flaut enn det egentlig er[:D][:D][:D]

*knis*

Den ene gangen sat jeg at noen kræsja i meg for jeg ble så flau[:D]

Legger til at jeg ikke er så god på stressede situasjoner, så da driter jeg meg alltid ut.

JA, TENK!! Jeg driter meg ut!!!!!![:D][:D][:D]

hehe, da er vi to...
Som jeg nevnte: jeg er vimsen i gjengen.. og det ryktet har jeg absolutt levd opp til.[&:][:D]

Godt å høre at vi er flere[:D][:D]

Hm.. noe om meg:

- Stjal en godtepose i butikk da jeg var 11, og ble tatt for det [8|]
- Eier ikke retningssans for fem øre.
- Distre
_ Strøk i bed-øk på BI to ganger, og jeg har fortsatt ikke klart å ta den (med det resultat at jeg faktisk ikke har vitnemål derfra enda [:'(])

Kommer ikke på mer i slengen...

*kniserlittogsmiler*  Ikke noe moro å stryke!! Men er jaggu ikke moro å bli tatt for råkjøring heller....

....og attpåtil måtte sone!!!   [8D]

Jepp, jeg er kriminell!! [:)] 

ORIGINAL: Suki

Hmmmm....har vel sagt noe av dette før på en liknende tråd på Generell, men pytt;

-ble utvist fra internatet på folkehøyskolen i 3 uker pga bråk
-var kledd i svart fra topp til tå i flere år, og hørte på black metal
-fikk i den perioden brev fra varg vikernes (greven)
-sunget i kor i over halve livet
-kan lage trippel-krøll med tunga
-får blackout når jeg har drukket for mye og husker ingenting dagen etter (er derfor blitt veldig forsiktig med alkohol etter flere uheldige episoder)
-trodde jeg skulle bli voldtatt og drept under en haiketur engang (ble låst inne i bilen av en fyr som snudde seg mot meg og sa; gjett hva jeg skal gjøre med deg nå, etter at han hadde tatt av hovedveien og kjørt inn på en skogsvei). [:(] Han skulle bare skremme meg litt sa han etterpå. [:@]
-skulle klatre over et gjerde mellom to togskinner og ble sittende fast. Samboern fikk løfta meg vekk fra piggtråden før toget kom. Puh...!

Gud for en hukommelse jeg har..dette husker jeg du fortalte!! [&:]

Hehe jeg har alltid sett på deg som ei heavyjente [;)]  (positivt ment)

- har Selachofobi... Virkelig!!
- Røykte fra jeg var 13 til 18
- spilte basket på kretslaget for noen år siden
- Strøk i alle fag som var muntlige for jeg nekta å gjøre noe muntlig!! klarer ikke stå forran folk å snakke!!
- Elsker oppmerksomhet!
- Sang karaoke midt i sandnes sentrum da jeg var 15 år å vant plateinnspilling på en sang!

Stines86: Hva er den fobien?[:D]

ORIGINAL: LeneChr

Stines86: Hva er den fobien?[:D]

Selachofobi - det vitenskapelige navnet på en unormal og vedvarende frykt for haier - er et alvorlig problem for mange som gjerne vil svømme. De som lider av det er vanligvis fullstendig hindret fra å svømme i sjøen, til og med når de blir forsikret om at hainett og andre sikkerhetsprosedyrer er på plass.
Noen mennesker er så redde for hai at bilder av dem alene kan forårsake panikkanfall, og det er mange personer som er så redde at de ikke greier å svømme i basseng flere hundre kilometer fra sjøen, eller ikke en gang greier å bade i badekar, av frykt for at de vil bli angrepet av en hai.
Forekomsten av selachofobi steg brått etter at Haisommer kom, og mange som lider av fobien og psykologer tilskriver frykten for haier spesielt til det å ha sett denne filmen. Noen forskere har sagt at Haisommer indirekte har vært ansvarlig for den omfattende og uansvarlige nedslaktingen av haier over hele verden siden 1975, og at nedgangen av hvithaibestanden er et direkte resultat.

Nei, absolutt INGEN på denne jord vet det, og om noen hadde fått visst det tror jeg jeg hadde død. selv om søstra mi har akkurat det samme og det kan utvikle seg til dødelig kreft så NEKTER jeg å dra til legen å få det sjekket...[:(] håper bare det ikke utvikler seg jeg. skulle virkelig ønske jeg turde dra til legen..eller turde si det til noen..

....Lille venn, si det til noen hre da, som du stoler på, eller som du ikke aner hvem er, spiller ingen rolle, men å gå med noe sånt inni deg helt alene er å be om trøbbel. Kom igjen, send en pm og snakk med noen om det. Jeg garanterer att det blir lettere når du deler me noen... 

Uff, får helt vondt inni meg altså!

jeg støvsuger og vasker hver dag, jeg må.  ellers er jeg ganske rolig, mye hjemme med barna, men elsker å ut på shoppingtur og på cafe med venninner[:D][:D]
jeg er ikke så glad i brus, potetgull og sånt, men jeg elsker SJOKOLADE!!!!!!!!!!

Back
Topp