Noe som skjer???

ronja87

Forelsket i forumet
Har nå i flere kvelder på rad hatt det jeg tror er modningsrier...Sterke menssmerter...

Nå har det begynt med konstant stikking i underlivet..minner meg litt om sånn det starta sist gang jeg var gravid..bare at da starta de mye sterkere...håper dette er et godt tegn! Var også blitt hoven nedentil nå i kveld..å det kommer en del blank utflod..har enda ikke sett noe til slimproppen da men...

*venter i spenning* Har termin i morgen

krysser fingra for terminbaby! det anbefales, fikk det sist[;)] hehe

nei, er vel greit å bli ferdig nå tenker jeg.. at NOE skjer er jo helt sikkert!
jeg sitter her å venter på menssmertene.. men den gang ei[&:]

lykke til!

Det er noe som skjer nedi der..men hva liksom?:P hehe...å hvor lenge varer det, og hvor laaaaang tid kommer det til å ta før ting tar seg opp..er vel egentlig det man lurer på..hihih..venter spent nåja!

Stoppa visst opp her nå...desverre!

Skal til JM senere i dag..håper hun har noe fornuftig å si:D

dessuten står det når jeg logger inn at fødselen er vel overstått:P huh! lite kult...for det er den nemlig ikke! :P

ORIGINAL: ronja87

Stoppa visst opp her nå...desverre!

Skal til JM senere i dag..håper hun har noe fornuftig å si:D

dessuten står det når jeg logger inn at fødselen er vel overstått:P huh! lite kult...for det er den nemlig ikke! :P

hehe ja hos meg står det at min er en dag gammel..
får se om det blir noe i natt her..spennt[:D]
håper det tar seg opp hos deg , eller at jm kan strippe deg [;)]

Håper hun gjør det..setter hvertfall litt fart på ting:D har jo hatt god virkning hos de fleste..men..vet ikke om jeg tør spørre:P

Ha en fin dag jenter!

Lykke til hos jm da, satser på det blir litt mer aktivitet etter et besøk hos henne[:)]

Back
Topp