Noe som hendte meg da jeg var gravid med eldstesnuppa

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Er det mulig?!?! Kjenner jeg blir så sint at jeg vet ikke hva jeg skal si.. Er så glad for at alt var bra med den fine jenta di <3 stor klem :)

Det gikk heldigvis veldig fint!! Var nok veldig sensitiv i den perioden. Både når jeg gikk gravid og i den første tiden etterpå, og følte meg utrolig dårlig behandlet.
Ting har forandret seg veldig siden den gangen!! :)

Trist at du måtte oppleve dette, ikke alle som skulle jobbet i helsevesnet :( Godt å se at det gikk bra til slutt :Heartred

Ble noen erfaringer rikere, men unner ingen å oppleve det samme, det var tøft. Men jeg var tross alt heldig med at dem tok feil!

Blir provosert, skjønner ikke at man kan behandle noen sånn. Og når man er i en sånn sårbar situasjon i tillegg. Ting har nok forandret seg, men det finnes faktisk noen av de legene der enda dessverre. Godt det var noen som tok vare på deg på føden. :-) Og at alt gikk bra med jenta di <3

Åå.. For en lettelse det må ha vært når du fikk vite at det ikke var abort.. :) Synd at mennesker kan oppføre seg på den måten, heldigvis finnes de som også vet å ta godt vare på mennesker..

Huff altså :( Makan! Så bra at jenta di hadde og har det bra <3

Er helt sjokkert! Enkelte burde aldri fått jobb innenfor helsevesenet... For en lettelse det må ha vært å få se lille jenta si sprelle rundt på skjermen og høre at alt var bra likevel! :hug013

Så fælt! Er det mulig?! Skjønner godt at det er vondt å lese nå også. Man skal jo ikke bli møtt på denne måten...Glad for at det gikk bra :)

Det er så mange rare folk som ikke burde jobbe med folk...
Har hørt om liknende tilfeller, også i motsatt vei hvor personen fikk beskjed at det var normalt og ikke noe hun skulle tenke mer på når det var noe i veien...

Pleier å be om fullt navn på folk som oppfører seg helt feil, eventuelt sende inn klage hvis det er så ille..

Vet ikke hva jeg skal si... <3 Annet enn at du er så heldig som har denne fine jenta hos deg nå <3

Å herrefred!! Hormonell som jeg er så trilte tårene her av historien din:-(

Godt alt gikk bra til slutt<3

Hjelpes! For en traumatisk opplevelse! Alene, livredd og ingen medfølelse?!? Godt du møtte på noen som brydde seg og fikk hjulpet deg. Jeg måtte tørke tårer jeg og :,(

Huff, så fæl opplevelse! Men bra du ble tatt så godt hånd om av de på føden, de er som oftest god som gull de på St Olavs uansett hva det er egentlig:) og veldig bra det ble en så god ende på sykehusbesøket :)

Så gode dere er!

Har heldigvis møtt mange gode personer i helsevesenet i ettertid :)
Denne legen ble klaget inn for pasientombudet (tror ikke det er det det egentlig heter?? Kommer ikke på det riktige navnet..) av meg og min daværende jordmor. Hun freste og tok seg av saken videre for meg, noe jeg var glad for :)

Hadde heldigvis også familie og venner som har støttet meg de første årene som alenemor, og det har vært gull verdt. Så dukket pluselig mannen i mitt liv opp, og ting har bare gått oppover siden den gang :)

Fy ! Husker jeg leste den historien i høst når jeg hadde mistet selv, husker jeg gråt på dine vegner av behandlingen du fikk! Grusomt at sånne mennesker får lov å jobbe med mennesker!

Tøff historie å lese, og utrolig oppførsel av to voksne folk i helsevesenet! Sånne folk skulle ikke fått jobbet med mennesker!!!
Har selv opplevd det som du beskriver med blødninger, veldig tidlig i svangerskapet, og har blitt tatt veeldig godt vare på, med oppmuntrende ord. I uke 17 er ting mer alvorlig.

Lykke lykke til med nyspiren :)

Back
Topp