Noe småekkelt...

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Jeg har begynt å små gulpe en del i det siste... Det er så utrolig ekkelt! Noen andre som er plaget?

Jepp, spesielt hvis jeg har spist litt mye! Har hatt det i noen uker allerede. Er nok bare trangt nå som ungen vekser :)

Begynte å merke de sure oppstøtene som hadde tidlig i svangerskapet for 1 ukes tid siden, og jammen gulpet jeg litt også...:-/ skikkelig ekkelt.

Ja, desverre.. helst på kveldstid og ofte etter å ha drukket/spist :-/

Har hatt det lenge.. Veldig ekkelt og blir kvalm av det for det er jo som regel det jeg har spist som prøver å komme opp igjen.. Mye mat jeg ikke aller nå pga av at jeg føler det vokser i munnen på meg!

Jupp her også! Har hatt det nesten hele svangerskapet om jeg ikke er forsiktig med hvor mye jeg drikker. Skikkelig ubehagelig.

Jeg gjorde det med første,hele tiden! Heldigvis ikke denne gangen :p

Haha, så godt å se at det ikke bare er meg som har disse ekkle tingene ;) det er værst om jeg bøyer meg ned, virker som om alt blir trykkt sammen;)

Samme her også! Spesielt når jeg legger meg for å sove. Og de sure oppstøtene kommer jo så utrolig overraskende og raskt! Bra svelgerefleksen reagerer like kjapt! :)

Ja, har slitt med sure oppstøt den siste uken eller noe. Måtte ligge nesten sittende ved siste svangerskap da, så får håpe det ikke blir så ille denne gangen.

Back
Topp