Noe så inn i h** trøtt og energiløs

Tjorven05

Flørter med forumet
Nå er jeg bare 6+3, men likevel er jeg helt tom for krefter. Jeg orker nesten ingenting og sovner på sofaen flere ganger i løpet av dagen. Er ikke i jobb pga kronisk sykdom, men siden jeg har blitt mye bedre det siste året tenkte vi det går bra med et barn. Jeg blir nesten litt skremt av hvor sykt sliten og trøtt jeg er og håper det går over snart. Begynte på Crinone i går, kan ikke se for meg at man blir noe mindre trøtt av det heller.

Noen flere som kjenner på en overveldende slitenhet? Har dere noen triks?
 
Ja, utrolig trøtt og sliten jeg også!!

Etter arbeidsdagen er det bare å komme seg gjennom ettermiddagen før jeg kan legge datteren min, og så meg selv etter jeg er ferdig med det jeg må:confused: Vi driver i tillegg og pusser opp, så mannen er opptatt med det stort sett hver dag etter jobb og i helger. Føler meg helt desperat etter å sove:banghead: Jeg er 8+1 i dag, krysser fingrene for at det blir bedre for oss begge snart!!

Har ingen triks dessverre, skulle gjerne hatt noen selv!
 
Samme her. Har ingen triks desverre. Ønsker det avtar snart. Har nettopp sovet en time nå før kveldsvakt. En uutholdelig vakt pines jeg igjennom før jeg kommer hjem og sovner med en gang igjen.
 
Mildt sagt sliten om dagen ja, jeg er sykmeldt pga magetrøbbel og må si det er deilig for jeg sover fort til 11/12, spiser "frokost", sovner på sofaen, spiser middag er oppe til 22/23 og legger meg:hungover:

Det er nok ikke mye annet å gjøre enn å holde ut de tre første mnd, er vel noe med at knøttene våre vokser så fort nå at de spiser opp all energi...
 
Har overraskende mye energi om dagen, så lyst til å gjøre ting i huset (pusser opp), men guttungen har fått første barnehage forkjølelse som ikke vil gi seg så da sitter vi her å leker litt og ser på tegnefilm.
 
Har vært helt utslitt fra uke 5/6 til og med uke 9. Er i uke 10 nå og jeg får til å leve litt mer som normalt, men må fortsatt ha en liten ettermiddagsdupp på 30 min-2 timer
 
Jepp, samme her!
Er hjemme med 1 åringen og er så deilig når han endelig skal ha dupp på dagen så eg og får en:joyful:
Må ta all søvn eg kan få:sleep002:sleep011
 
Det er en slags trøst å vite at vi er flere i samme båt iallfall :)
Nå klarer jeg å roe litt mer ned og tenke at dette er graviditeten sin skyld og ikke en forverring av sykdom.
 
Sniker fra januar:rolleyes:
Ut fra egen erfaring kan jeg si at det går over…men helt utrolig hvor trett man kan bli av å lage et menneske:happy::happy::happy::happy: sovnet utrolig lett i flere uker. Nå derimot (22uker) så våkner jeg 06.00 senest hver morgen, og får ikke sovet på dagen. Så kroppen er rar altså :hungover:
 
Jeg vil gjerne gå i dvale de neste 9 månedene :hilarious: jeg eeeer sååååå trøtt..
 
Sniker fra januar:rolleyes:
Ut fra egen erfaring kan jeg si at det går over…men helt utrolig hvor trett man kan bli av å lage et menneske:happy::happy::happy::happy: sovnet utrolig lett i flere uker. Nå derimot (22uker) så våkner jeg 06.00 senest hver morgen, og får ikke sovet på dagen. Så kroppen er rar altså :hungover:

Gleder meg til den dagen xsmile9
Jeg må opp nå pga unger til skolen, hunden eller jobb. Kjenner jeg har lyst til å sove heeeeele døgnet :wtf:
 
Er det ikke ironisk at nå som jeg har hatt to dager med litt krefter og uten å trenge å sove midt på dagen så er jeg bekymra fordi symptomene har blitt mye svakere?! :blackeye:
 
Kjenner meg igjen!! Er utrolig trøtt og sliten forstudien! 8+3 i dag.. Håper det gir seg litt snart
 
Trøtt, energiløs og vanvittig kort lunte….
 
Samme her, blir sprø. Kvalm, trøtt, kort lunte, slapp:wtf: gjentar til meg at det bare er midlertidig
 
Back
Topp