Noe så disgusting

skytte76

Gift med forumet
Denne her satt på frontruta vår mens vi handlet i sommerferien. Vi sto parkert utenfor Saltrød i Arendal og denne satt plutselig på ruta da vi skulle ut av bilen. Skal si vi løp[&:] Etter nesten en time var vi ferdige og tror dere ikke den satt der fortsatt da[:'(] Det heter visst ikke gresshoppe med den størrelsen der, men VORTEBITER!!! Det sies at den har så kraftige kjever at den kan bite over vorter! Jeg tok bildet inni bilen før jeg turte å beinfly ut.....

Æsj den var ekkel [:'(]

Oh gaaaaad så creeeepy!!!![&:][:'(]

hehe ja den var flott du...Mange av de nedover her..Hadde en på doen en gang....da hoppa jeg høyt ja [:)]

de er så ekle..
Hater kryp i det store og det hele..

ORIGINAL: siric

hehe ja den var flott du...Mange av de nedover her..Hadde en på doen en gang....da hoppa jeg høyt ja [:)]

De er helt forferdelige[:'(] Men desverre har vi masse av de her vi bor nå også. Er visst en del av de på sør og østlandet der det er mye veikant og uslått gress[8|] Har hatt to krypende på terrassen vår også[&:]

har IKKE sett sånne før[8|]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Ikke jeg heller... men FYYY så ekkel!![:'(]

er du fra saltrød?

ORIGINAL: MLS

er du fra saltrød?

Hvem?

Æsj![:'(]

Sambo og jeg oppdaga en sånn i taket rett over oss da vi hadde lagt oss en sommer for noen år siden. ...DET var IKKE kuuuuult![&:]
...Heldigvis var vinduet rett under grasshoppa, så vi fikk på et vis jaget/kastet den ut[8D]

skytte76?

La ut egen tråd til deg jeg[:)]

gu den var ekkel!!!!!

Hehehe... sånne har vi har også og de er kjempe ekle. Og så store de er. Var en på vei inn soveromsvinduet til Christian, men vi fortet oss å lukke igjen.
Klemmer

ORIGINAL: MLS

er du fra saltrød?

Jeg er fra saltrød [:D]

ORIGINAL: buster

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Ikke jeg heller... men FYYY så ekkel!![:'(]

Ikke jeg heller!!! Heldigvis [:'(] [:'(] [:'(]

Back
Topp