Da jeg var liten trodde min mor at jeg hadde ADHD,jeg skulle til utredning men dro aldri dit.Vi var i syden da jeg fikk beskje om at nå kunne jeg bare komme....Og når vi kom hjem så tok jeg ikke kontakt med legen igjenn om det. og nå 14 år senere så tror jeg kanskje at jeg har det enda.For noen ganger så har jeg bare mest lyst til å rømme,jeg blir så fort lei meg og rasende.Og jeg messtrer egentlig ikke ongene slik jeg skal gjøre,blir fort for mye for meg,og da blir jeg sint.Nå har vi vært på camping noen helger og på kveldene har jeg og min sambo drukket litt rødvin.Og da har jeg oppdaget at jeg blir mere.
Roligere med barna og kan leke sammen me de.Jeg får det bedre med meg selv og.....Er det flere som har det slik? Min følelse når jeg nyter alkohol er at nå er jeg meg.Kjennes godt det.Men helldigvis skal jeg snart til utredning og da får vi se. Håper alt årdner seg,for å må ta ett glass for å bli rolig kan snart bli til flere.
Roligere med barna og kan leke sammen me de.Jeg får det bedre med meg selv og.....Er det flere som har det slik? Min følelse når jeg nyter alkohol er at nå er jeg meg.Kjennes godt det.Men helldigvis skal jeg snart til utredning og da får vi se. Håper alt årdner seg,for å må ta ett glass for å bli rolig kan snart bli til flere.