noe rart.

Vidya

Glad i forumet
Da jeg var liten trodde min mor at jeg hadde ADHD,jeg skulle til utredning men dro aldri dit.Vi var i syden da jeg fikk beskje om at nå kunne jeg bare komme....Og når vi kom hjem så tok jeg ikke kontakt med legen igjenn om det. og nå 14 år senere så tror jeg kanskje at jeg har det enda.For noen ganger så har jeg bare mest lyst til å rømme,jeg blir så fort lei meg og rasende.Og jeg messtrer egentlig ikke ongene slik jeg skal gjøre,blir fort for mye for meg,og da blir jeg sint.Nå har vi vært på camping noen helger og på kveldene har jeg og min sambo drukket litt rødvin.Og da har jeg oppdaget at jeg blir mere.
Roligere med barna og kan leke sammen me de.Jeg får det bedre med meg selv og.....Er det flere som har det slik?  Min følelse når jeg nyter alkohol er at nå er jeg meg.Kjennes godt det.Men helldigvis skal jeg snart til utredning og da får vi se. Håper alt årdner seg,for å må ta ett glass for å bli rolig kan snart bli til flere.

Jeg vet egentlig ikke så mye om ADHD, men min bror har det, men han er ikke sånn som du beskriver, men tror det er veldig individuelt.

Men slik som du beskriver åssen du har det, (sett bort i fra vinen) så kjenner jeg meg sykt igjen der altså- jeg har veldig mye annet også, men blir fort sint, lei meg og kjempe sliten. Jeg har fått en deperisjonstype diagnose.

Jeg håper de finner ut av noe som kan hjelpe deg, det er fryktelig slitsomt å gå sånn.
Masse lykke til[:)]

Tusen takk [:)]

Jeg kan kjenne meg igjen i det du skriver. Jeg blir roligere, mer tålmodig og glad med litt alkohol. Trenger ikke være mye heller. Og jeg har ADHD... ihvertfall det, mulig litt mer og [8D].
Jeg startet utredning i alder av 27... trodde ikke jeg kunne ha ADHD for jeg trodde man måtte være utvendig hyper... jeg er bare hyper innvendig.. eller fikler med ting hele tiden.. det er også en form for hyper... så.... det med jenter og ADHD er ganske vanskelig, for det er vanskelig for folk og oppdage. Ingen tror det om meg, men innvendig er alt bare kaos.

Jeg er også slik..helt kaos innvendig [:(] Da er vi nok flere enn mann tror,litt geit å få høre flere som har og sliter litt med det samme.Og nå er det en lett afere å få hjelp.Jeg får hjelp til høsten .Da skal jeg inn å få utredning.

Ikke for å være negativ, men da jeg fikk diagnosen ADHD som 16 åring ble jeg satt på medisiner med en gang. Jeg har prøvd flere forskjellige typer men ingenting hjelper.. Går den dag i dag fortsatt til samtaleterapi, men ser ikke ut til å fungere.. (For meg da [:)]) Medisiner er ikke alltid den rette løsningen, ikke for alle. Hadde jeg vært deg så hadde jeg lest MASSE om ADHD, prøvd å komme i kontakt med andre folk med samme sykdom. Et godt tips er å endre på kostholdet ditt. Dette kan gjøre underverker for deg [:D] Gruppeterapi er også en smart greie!

håper det ordner seg for deg... les masse om adhd,for der er det så uendelig mange forskjellige grader av det og sånn... jeg er en av de med veldig utvendig hyperaktivitet da[:)] så da jeg fikk diagnosen som 22åring og fikk medisiner var det det som skulle til så jeg fikk livet på rett kjøl[:D]
men selvfølgelig har eg opp og nedturer som alle mennesker...
så masse lykke til.håper det ordner seg.

Back
Topp