VenterNr2.
Forelsket i forumet
Jeg våknet av intense ryggsmerter som kommer og går. I tillegg, er jeg super kvalm og har smerter i leggene og litt i under magen. Burde jeg være bekymret eller hva kan dette være?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer og går? Hvis det kommer i tak kan det være rier. Når er din termin? Leggene vet jeg ikke hva kan være.Jeg våknet av intense ryggsmerter som kommer og går. I tillegg, er jeg super kvalm og har smerter i leggene og litt i under magen. Burde jeg være bekymret eller hva kan dette være?
Jordmor var sikker på at det var rier men det var uregelmessige sa hu. Så, vet ikke helt. Hadde på ryggen og smertene varte ca 30 sek hver gang og etter det gikk over ble jeg ekstrem kvalm. Så vet ikke helt hva det kunne være. Hode har ikke festet seg og har heller ingen åpning i livmorhalsen. Innså Igår at jeg ikke var klar for at babyen skulle komme nå. Trenger den lille ekstra tiden som er igjen.
Jm sa det startet som murring under magen..
En venninne hadde bare rier i ryggen.. Og hadde dette i to uker eller noe, før ungen kom
OkiMan har ikke ordentlige rier i to uker, men man kan ha maserier i ukesvis før de blir ordentlige. Har hatt maserier av og på i 4 uker selv nå.. Skikkelig slitsomt! Men min erfaring fra sist er at TRO MEG, de ordentlige riene er man IKKE i tvil omHvis takene øker takt og i smerte, så er det nok rier. De kan godt sette seg i korsryggen, jeg fikk mest vondt der. Men også vondt nederst i magen og i hoftene. Så egentlig hele partiet som et bredt belte der.