Noe på hodet?

Greit!

Gift med forumet
Jeg er veldig usikker om dagen, om jeg skal bruke noe på hodet (lue e.l.) til snuppa når hun er ute og leker.
Hva gjør dere?

ikke dumt spørsmål...lurer litt på det selv jeg.......??????????????[8|]

Ja, lue er et must i dette været!! Begge ungene har på seg lue når de skal ut!! Har vært sånn siste 1 1/2mnd!! Ikke mye sommer vi har hatt nei!![:(][:(]

Det kommer veldig an på været, egentlig.

Er det stekende sol (noe vi IKKE har vært mye plaget av i sommer) bruker vi solhatt. Men ikke hvis det ikke er varmt og stekende altså.

Hvis det blåser mye (som i ferien vår på Tanum Strand) bruker vi vindtett lue/hatt, har et par sånne som er vindtette utenpå og med jerseyfor inni. Solhattfasong m/øreklaffer.Tar på en sånn hvis det regner når vi skal i barnehagen også.

Så langt har det liksom ikke vært så kaldt at det i seg selv har gjort luebehov gjeldende, men det kommer vel snart?

Her har vi hår på hodet, så må nok vente litt med lue..... Hvis ikke blir ho kliss våt i håret, og det synes jeg nesten er mere skummelt i dette været enn litt vind i håret....[:)] Også ligger jo dagtemperaturen her på 17-23 grader da....

Han har ikke brukt det til nå, men i dag er det 8 grader, så da kommer lua på[;)]

Vi har ikke brukt noe hodeplagg i sommer annet enn solhatt hvis det har vært skikkelig sol, men nå kommer nok snart lua frem igjen.

Stort sett lite hodeplagg her i gården også - men Vilde elsker luer og hatter, så i dag ble det (arve)caps i barnehagen (med Spiderman!! ) [:D] [;)]

Hvis det blåser har jeg på tynn lue eller buff alltid. Noe som dekker ørene.. spes nå som han er blitt litt snørrete..

Her i bergen er det no kaldt og surt og regn hele forb...  tiden, så vi har brukt hue nesten heeeele "sommeren" [&:]

er det sol så har han på hatt,blåser det bruker han tynn lue.ellers så lar jeg være.

Back
Topp