Noe på gang? ;)

Stripping er ikke hyggelig nei. Syns det er ille nok når de sjekker åpning jeg :p
Hehe. Jeg venter en på nærmere 5kg og har fått tett oppfølging fra ca halveis i svangerskapet. Så hvis ultralyd og kontroller viser noe de må følge ekstra med på så gjør de det. Hvis ikke så ansees det som normalt og da skal du ikke behøve å bekymre deg[emoji1]
De sa til meg at du ikke lager større barn enn kroppen klarer å føde[emoji12]

Du er modig[emoji4]Fikk forsøk på stripping idag men jordmor sa jeg ikke var moden nok og hun stoppet da hun trodde det ville bli for vondt. Har også hørt at det gjør vondt og jeg er litt pysete av meg[emoji1]lav smerteterskel.. [emoji15]
Når han sjekka om jeg var moden og sånn så var det ikke noe gale, i grunn.. Men så måtte han presse på så jævlig for å løsne på denne her hinnen da.. Jeg er sta, og SKULLE gjennomføre :p Selv om han sa jeg måtte bare si stopp, så skulle han stoppe :p
 
Jaiks.. [emoji14]
Kommande storesøster va 3 kg når ho kom, syntes da va vondt nok eg.. hehe [emoji14]
Men me får vel bare stola på han .. [emoji14]
Off.. ja, da trur eg på!.. :eek: blir kanskje strippa på fredag om ikkje mini kjem før den tid.. kan kje sei eg gleda meg. :eek:
Før han begynte så sa han "de fleste sier det er ubehagelig, men det er det ikke." Da tenkte jeg bare Jess! Easy! Før han fortsatte, "det er ikke ubehagelig, det er vondt!" :hilarious: Hahaha, lo litt nervøst da :p men greit at han ikke holdt igjen :p
 
Før han begynte så sa han "de fleste sier det er ubehagelig, men det er det ikke." Da tenkte jeg bare Jess! Easy! Før han fortsatte, "det er ikke ubehagelig, det er vondt!" :hilarious: Hahaha, lo litt nervøst da :p men greit at han ikke holdt igjen :p
Stakkar, du er tøff da. Undersøkelser og sånn er bakdelen med det å være gravid og skulle føde. Blir aldri komfortabel med det jeg :p
 
Før han begynte så sa han "de fleste sier det er ubehagelig, men det er det ikke." Da tenkte jeg bare Jess! Easy! Før han fortsatte, "det er ikke ubehagelig, det er vondt!" :hilarious: Hahaha, lo litt nervøst da [emoji14] men greit at han ikke holdt igjen :p
Hehe... [emoji28] greit han va ærlig då i da minsta.. [emoji14] men du va tøff då! Håpa eg sleppe da egentli.. [emoji14] huska når dei sku sjekka åpning når eg fødte sist.. og tok vatnet! Da va vondt da.. :eek:
 
Når han sjekka om jeg var moden og sånn så var det ikke noe gale, i grunn.. Men så måtte han presse på så jævlig for å løsne på denne her hinnen da.. Jeg er sta, og SKULLE gjennomføre :p Selv om han sa jeg måtte bare si stopp, så skulle han stoppe :p

Du er tøff du!![emoji1303][emoji38]får håpe det hjelper på[emoji4]
 
Stakkar, du er tøff da. Undersøkelser og sånn er bakdelen med det å være gravid og skulle føde. Blir aldri komfortabel med det jeg :p
Tror det handler mye om min sykt stahet :p Det kan være en litt ubehagelig følelse at noen skal se på noe så privat, men jeg tenker at de er profesjonelle, dette er jobben deres, blabla.. :p Haha, var verre at jeg hadde bind på, enn at han skulle "opp i privaten" :hilarious::hilarious:
 
Hehe... [emoji28] greit han va ærlig då i da minsta.. [emoji14] men du va tøff då! Håpa eg sleppe da egentli.. [emoji14] huska når dei sku sjekka åpning når eg fødte sist.. og tok vatnet! Da va vondt da.. :eek:
Kjente jo ingenting på innsiden, egentlig.. Men et sykt press.. Som var sykt vondt.. Men så tenkte jeg, okei.. Det skal komme en baby ut der da :p Hehe :p
 
Woho! Spennande då!! :D
Men eg kjenne eg blir litt stressa når da e snakk om at 4 kg beibis e å forventa når ein e så høg.. eg e då lika høg so deg ca... hehe...:p
men da går jo heldigvis da og då!;)
Jeg er 177 og har nå fått en på 3.6 og en på 3.7 så man trenger ikke få 4 kgs selv om man er høy.. når det er sagt er det hodeomkretsen og ikke kg som er avgjørende for fødselen. Men selvfølgelig, tyngre babyer kan ha større hoder.
 
Jeg er 177 og har nå fått en på 3.6 og en på 3.7 så man trenger ikke få 4 kgs selv om man er høy.. når det er sagt er det hodeomkretsen og ikke kg som er avgjørende for fødselen. Men selvfølgelig, tyngre babyer kan ha større hoder.
Det er sant det :) Ble en smule overrasket når han sa at hadde jeg fått en gjennomsnitts baby på 3,5 til termin så hadde han tenkt at den var underernært.. Det blir feil å si det, tenker jeg.. Selv om babyen er 4 kg nå, så kan det jo bære at den lang :)
 
Tror det handler mye om min sykt stahet :p Det kan være en litt ubehagelig følelse at noen skal se på noe så privat, men jeg tenker at de er profesjonelle, dette er jobben deres, blabla.. :p Haha, var verre at jeg hadde bind på, enn at han skulle "opp i privaten" :hilarious::hilarious:
Det syns jeg er flaut og, når det det syns i trusa at jeg har bind eller truseinnlegg. Men syns det er best å ha det på plass om dagen :hilarious:
 
Jeg er 177 og har nå fått en på 3.6 og en på 3.7 så man trenger ikke få 4 kgs selv om man er høy.. når det er sagt er det hodeomkretsen og ikke kg som er avgjørende for fødselen. Men selvfølgelig, tyngre babyer kan ha større hoder.
Neida, for all del.. ;) og eg tenke sikkert for mykje på da og.. SF kurven har faktisk vore rett onda den rø streken denna gongen og, så eg har fått beskjed om å ikkje bekymra meg.. Men når eg går øve tio då kjenne eg litt på da merke eg.. [emoji15] [emoji12]
 
Jaiks.. [emoji14]
Kommande storesøster va 3 kg når ho kom, syntes da va vondt nok eg.. hehe [emoji14]
Men me får vel bare stola på han .. [emoji14]
Off.. ja, da trur eg på!.. :eek: blir kanskje strippa på fredag om ikkje mini kjem før den tid.. kan kje sei eg gleda meg. :eek:
Syntes ikke stripping var så ille som alle skulle ha det til, ikke behagelig, men ikke kjempe vondt. Da syntes jeg det var værre når jm skulle sjekke åpning under fødsel faktisk, selv om det ble gjort under en ri :p
 
Syntes ikke stripping var så ille som alle skulle ha det til, ikke behagelig, men ikke kjempe vondt. Da syntes jeg det var værre når jm skulle sjekke åpning under fødsel faktisk, selv om det ble gjort under en ri :p
Nei, da e vel sikkert lika individuelt så kvar sin fødsel .. [emoji14] Har vel bare me da at eg aldri har blitt strippa før,så kvir meg litt te da.. [emoji14] syntes sjøl og da va veldi vondt å bli sjekka åpning på sist fødsel.. spesielt når studenten sku sjekka.. seriøst dei spissaste fingrane!! Driiitvondt [emoji29] [emoji21]
 
Nei, da e vel sikkert lika individuelt så kvar sin fødsel .. [emoji14] Har vel bare me da at eg aldri har blitt strippa før,så kvir meg litt te da.. [emoji14] syntes sjøl og da va veldi vondt å bli sjekka åpning på sist fødsel.. spesielt når studenten sku sjekka.. seriøst dei spissaste fingrane!! Driiitvondt [emoji29] [emoji21]
Vondere enn fødsel? :p
Bare tenker, det er så mange som sier at stripping og å bli sjekket er så vondt, mens ingen sier noe om fødsel på det.. :p Kanskje det er fordi etter en fødsel får vi den beste premien, mens etter stripping får vi vondt og blod..? :p
 
Vondere enn fødsel? :p
Bare tenker, det er så mange som sier at stripping og å bli sjekket er så vondt, mens ingen sier noe om fødsel på det.. :p Kanskje det er fordi etter en fødsel får vi den beste premien, mens etter stripping får vi vondt og blod..? :p

Noen har ingen smerter omtrent, for noen er det en litt hard arbeidsinnsats/treningsøkt og for andre et helvette. Det som er så frustrerende[emoji1]aner ikke hva du går til selv om du har født før[emoji85]og å gå å vente over termin på fødselen gjør jo at du får all verdens tid til å tenke[emoji23][emoji38]
 
Noen har ingen smerter omtrent, for noen er det en litt hard arbeidsinnsats/treningsøkt og for andre et helvette. Det som er så frustrerende[emoji1]aner ikke hva du går til selv om du har født før[emoji85]og å gå å vente over termin på fødselen gjør jo at du får all verdens tid til å tenke[emoji23][emoji38]
8 dager igjen til termin her, og har aldri følt meg så lei i mitt liv tror jeg.. :hilarious: Verker i beina og bekkenet, ryggen og mellom beina.. Blææh :p Gleder meg til premien! :)
 
Vondere enn fødsel? [emoji14]
Bare tenker, det er så mange som sier at stripping og å bli sjekket er så vondt, mens ingen sier noe om fødsel på det.. [emoji14] Kanskje det er fordi etter en fødsel får vi den beste premien, mens etter stripping får vi vondt og blod..? :p
Heh... Fødselen e jo ein smerte i ein egen klasse!... [emoji14] Tenke litt på da sjøl for tio, då eg går å kjenne på vonde strålinga i foten, nedpress og andre "vondta" no.. eg burde jo ikkje klaga,for meir smerte e jo i vente.. [emoji14]

Men eg huska min fødsel so heilt fantastisk.. sikkert derfor ein ikkje tar da me i beregningen... [emoji14] gjor jo vondt, men huska liksom igjen den sjekkingo av åpning bedre enn fødselen på ein måte... [emoji28] [emoji12] [emoji23]
 
Back
Topp