Noe på gang?

Vonde kynnere/maserier, løs mage, mensmurringer med jevne mellomrom, litt småkvalm og absolutt ingen matlyst, mildt nedpress.... lista begynner definitivt å ta seg opp, men vet jo at man kan gå sånn en stund før noe skjer:p 16 dager igjen til termin nå:)

Natta har egentlig vært grei. Mye oppe på do og ekstremt vondt i begge bein pga nerver i klem. Men ikke så mye smerter som kan minne om fødsel. Får smøre meg med enda mer tålmodighet [emoji14]

I hele natt har jeg ligget med kynnere, skikkelig masete... var helt gjennomsvett hver gang jeg våkna.... :P
har i tillegg hatt skikkelig mens-smerter i korsryggen samt utrolig ømme pupper... tenkte at dette var nok helt vanlig.. skal nok være sånn med fem uker igjen.. MEN....

Når jeg var på do istad, så merka jeg noe rart når jeg skulle tørke meg, og jammen meg der var det MASSE SLIM! tjukt, slimete slim! :wtf::eek:

Regner med det er en del av slimproppen som har gått.. men ikke hele, da det ikke var spesielt rødt/brunt.. :nailbiting:
er litt redd hun nå ikke gidder å vente til over nyttår.. har hele dagen også hatt skikkelig masete kynnere.. (går ut fra det er Kynnere da det bare er masete og ikke vondt...)

Har termin 23.januar.. :)

I hele natt har jeg ligget med kynnere, skikkelig masete... var helt gjennomsvett hver gang jeg våkna.... :P
har i tillegg hatt skikkelig mens-smerter i korsryggen samt utrolig ømme pupper... tenkte at dette var nok helt vanlig.. skal nok være sånn med fem uker igjen.. MEN....

Når jeg var på do istad, så merka jeg noe rart når jeg skulle tørke meg, og jammen meg der var det MASSE SLIM! tjukt, slimete slim! :wtf::eek:

Regner med det er en del av slimproppen som har gått.. men ikke hele, da det ikke var spesielt rødt/brunt.. :nailbiting:
er litt redd hun nå ikke gidder å vente til over nyttår.. har hele dagen også hatt skikkelig masete kynnere.. (går ut fra det er Kynnere da det bare er masete og ikke vondt...)

Har termin 23.januar.. :)
Spennende :o

Tror virkelig den babyen ligger langt ned nå. Kjente nettopp et spark langt nedi rompa [emoji23] det her er sært.. virkelig sært..

En ny natt med mye vondt og lite søvn [emoji14] mye vonde kynnere og murringer. Venter bare på at det skal bli regelmessig! Noe jeg føler aldri vil skje [emoji14] mye mer utflod også.

Tror virkelig den babyen ligger langt ned nå. Kjente nettopp et spark langt nedi rompa [emoji23] det her er sært.. virkelig sært..

Hadde skikkelig press mot rompa i går kveld! For ikke å snakke om at jeg fikk et spark i ribbeinet som jeg ikke bare kjente, men HØRTE! :o auu! :p

Hadde skikkelig press mot rompa i går kveld! For ikke å snakke om at jeg fikk et spark i ribbeinet som jeg ikke bare kjente, men HØRTE! :o auu! :p

Aouch!!! :o har fått ett par av de selv, og da begynner jeg å grine :p (ligger høyt hos meg, sp har ett rimelig betent ribben)

Var så mye smårusk i dag at jeg omsider har begynt på fødebaggen :p

Har mensmurriger kombinert med stram mage, mange doturer, og har hatt følelsen av at det "renner", trodde jeg tisset på meg, men er visst bare utflod da. Kom uansett fram til at jeg følte meg tryggere om jeg fikk begynt på baggen :p

Var så mye smårusk i dag at jeg omsider har begynt på fødebaggen :p

Har mensmurriger kombinert med stram mage, mange doturer, og har hatt følelsen av at det "renner", trodde jeg tisset på meg, men er visst bare utflod da. Kom uansett fram til at jeg følte meg tryggere om jeg fikk begynt på baggen :p

Her også ble den pakket igår kveld da mannen var litt stressa siden slimproppen var gått :P hehe.. så nå står alt klart i yttergangen, bare å slenge oppi toalettsaker så kan vi reise :) (kjente forøvrig det var godt å ha det gjort.. slippe å tenke mer på den teite baggen :P )

Det "svir", litt som ved uvi, bare ved siden av liksom. Veldig ubehagelig. Hjelper når jeg lener meg bakover, så har nok sittet for mye i dag. Kom også litt svak rosafarge på papiret i stad, men fant ikke noe mer, så vet ikke om det var innbildning [emoji14]

Det "svir", litt som ved uvi, bare ved siden av liksom. Veldig ubehagelig. Hjelper når jeg lener meg bakover, så har nok sittet for mye i dag. Kom også litt svak rosafarge på papiret i stad, men fant ikke noe mer, så vet ikke om det var innbildning [emoji14]
Bare pass på at det ikke er UVI da :) det kan kjennes anderledes ut og heller ikke merkes når man er gravid.

Bare pass på at det ikke er UVI da :) det kan kjennes anderledes ut og heller ikke merkes når man er gravid.
Ja, var det første jeg tenkte også. Skal på kontroll i morgen. Men det gav seg når jeg fikk lagt meg ned, etter noen tak av mensenmurringer. Så hvis dette er modningen dere alle snakker om, så all ære til dere! Syns ikke det var noe gøy [emoji14]

Nok en natt med mye vondt og lite søvn [emoji14] begynner å bli en vane! Jordmor mente i dag at nå kunne det skje når som helst! Noe jeg håper, for jeg orker ikke mer snart hehehehe!

Back
Topp