Noe på gang?

Isis

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
Etter å prøve å danse ut mini i går natt som ente med de vondeste bekkenløsningssmertene jeg har hatt til nå så lurer jeg på om det skjer noe. Duppa på sofaen og våkna av menssmerter i ettermiddag. Tenkte at jeg for moroskyld skulle prøve rieappen.
image.jpg

Da klokka ble 18 bestemte jeg meg for å ta en dusj. Ikke no' poeng å ha maserier hvis en dusj kan stoppe det. Det så også ut til å stoppe det. Mellomrommet mellom økte, men det kom en ny. Så nå er jeg tilbake på sofaen for å slappe av. Kanskje det gir seg, kanskje det tar seg opp? Hvem vet:)

Spennende. :)

Nei nå ser det ut som det dabber av. Men da kanskje jeg får en god natts søvn i det minste:)

Mellom 21 og kl 01 var riene ganske milde og 20-30 min i frekvens. Nå har de tatt seg opp igjen og ca annenhver må jeg konse og puste igjennom. Holdt på i litt over tolv timer nå. Noen går jo slik lenge. Da tror jeg fort man blir sliten selvom hver rie ikke er såå ille. Litt kort søvn på åtte minutter.

Riene lot meg sove litt! Kom mlm 20-30 min mellom 7 og 9. Etter jeg våkna skikkelig er det nede i 7-8 minutter igjen. Dette kommer til å ta tid. Noen andre i samme situasjon? Jeg tipper at han tidligst kommer 17. som er termin.

Jeg gikk slik med nr 1 i 2 døgn før det skjedde noe, pass på å hvil masse, det tar på kreftene å gå slik ...

Jeg gikk slik med nr 1 i 2 døgn før det skjedde noe, pass på å hvil masse, det tar på kreftene å gå slik ...
Det er nok et godt råd å følge:) Tror jeg skal se for meg et par døgn og heller bli positivt overraska hvis det går fortere. Jeg har jo alltid vært treg av meg :p

Back
Topp