Noe på gang...?

Lillelima

Limaaa
Mye kynnere/rier? i natt. Sterke smerter i ryggen. Ga seg i morges. Har utover dagen hatt mensmurringer. Uff,blir så usikker.. Føden her er stengt,og vil ikke bli senda unødig til sykehus som er ett stykke unna.

Så spennende :) bare ta tiden til gode og se om det tar seg opp eller ikke det vel :D prøv å vær i bevegelse, ha sex, se om det blir regelmessig :D når åpner føden igjen ??

Kan du ikke dra til lege eller JM for en sjekk så du ikke drar lang unødvendig som du sier? :) hvor langt er du på vei?

Kan du ikke dra til lege eller JM for en sjekk så du ikke drar lang unødvendig som du sier? :) hvor langt er du på vei?

Er 37+ 4
Er så domt at de klarer å stenge føden på sommeren! Skal se det ann litt til tenker jeg ;-) er jm som har bakvakt,men trur ikke det skal så mye til for at de sender,siden det er stengt her.

Æsj så kjedelig :( hvordan har resten av dagen vært idag da :D? Tatt seg noe mer opp :)?

Dagen har egentlig vert det samme. Går og har murringer. Ikke spesielt vonde,slik som i natt. Kjent noen tak i ryggen også.
Kan hende jeg er litt overnervøs og kjenner på det litt extra ;-)

Dagen har egentlig vert det samme. Går og har murringer. Ikke spesielt vonde,slik som i natt. Kjent noen tak i ryggen også.
Kan hende jeg er litt overnervøs og kjenner på det litt extra ;-)

Våknet på natta med noe jeg trodde var sterke kynnere..trodde det var bare lureri,men etter å ha kjent at de ble mer regelmessige så gikk det opp for meg at det var rier☺håpe det gjelder deg også og at det snart vil gå over til rier☺☺Lykke til☺

Back
Topp