Noe på gang?

Milje

Elsker forumet
Er så veldig usikker på om det er noe på gang her... Våknet klokken 01.00 med rie-smerter, prøvde og sove meg igjennom de ett par timer men det var umulig... Oppdaget etter hvert at de var veldig regelmessig med ca 5 min imellom... Nå har jeg sittet og kjent på disse riene i fem timer, men for en halvtime begynte de plutselig og komme sjeldnere og svakere.
Hun på føden sa at jeg måtte vurdere selv... Synes det er vanskelig jeg;)

Er akkurat slik de andre fødslene mine startet, med rier på natten..men åpningsfesten dro ut i maaange timer...

Spennende å se hvordan dette utvikler seg da! :) Mye mulig det er starten på noe om du har opplevd det slik tidligere :D Uansett, nå er det ikke lenge igjen når ting starter slik :)

Spennende! Lykke til! :-)

Hadde akkurat samme for noen helg siden, også nattetid.
For min del blev det svakere o försvann.. :/ men var tydeligvis modningsrier.
Uansett har de effekt, så de er ikke ogjort!:)

Håper de tar sig opp igjen og at de er födsel runt hörnet :-))))

Nå hat jeg akkurat kommet hjem fra sykehuset... Var først hos jordmor og hun mente det var veldig modent og ca tre- fire cm, hun mente vannsekken sto i spenn og at riene var sterke, hun ville derfor at jeg skulle dra rett på føden....
Når jeg kom dit visste registreringen at jeg har rier men de er ikke effektive nok. Der mente de at hodet ikke var sentrert og jeg var ca 2 cm.. Slik kunne jeg gå leeeenge..
Altså vi ble anbefalt og ta en tur hjem og se ann hvordan det utvikler seg...
Ble jo nesten litt skuffa nå som alt var pakket og klart og jordmor fikk meg til og tro at fødselen var godt igang..

Sikkert en skuffelse ja, men er nok ikke lenge igjen uansett! :-)

Ah så kjedelig å først få en slik beskjed for så å bli sendt hjem... Men masse lykke til, det skjer nok snart skal du se :)

Å skjønner du blir skuffet da :/

Nå går jeg rundt hjemme, får ikke sove eller hvile... Riene har tatt seg opp ennå mer... De kommer ofte og varer ca 1 1/2 min. Kjennes ut som det snart skal eksplodere nedentil.
Men må holde ut, vil ikke ha flere bomturer;)

Nå går jeg rundt hjemme, får ikke sove eller hvile... Riene har tatt seg opp ennå mer... De kommer ofte og varer ca 1 1/2 min. Kjennes ut som det snart skal eksplodere nedentil.
Men må holde ut, vil ikke ha flere bomturer;)
Så spennende da!!

Back
Topp