Noe på gang?

liry

Elsker forumet
August 2018
Våknet av en kraftig kynner kvart på seks idag, og etter det har jeg hatt sterke kynnere/maserier ganske regelmessig - er ikke særlig vondt men føles mer som murring i mage og rygg, med en del stikking "der nede"! Tror det var slik det startet sist også, bare at det da tok seg mye raskere opp - nå er det bare...irriterende:meh:
Har hatt slik flere kvelder/netter nå hvor jeg har trodd ting var igang, og så har det gitt seg etter en times tid.
Men nå sitter jeg her og har hatt det sånn i snart fire timer, og lurer på om det har tenkt å ta seg opp snart eller om det kommer til å stoppe opp denne gangen også.... Utrolig frustrerende:shifty:
Andre som har det sånn?

Er du rolig nå eller gjør du ting? Kanskje gå deg en liten tur eller gjøre noe husarbeid for å se om d endrer seg?

Er du rolig nå eller gjør du ting? Kanskje gå deg en liten tur eller gjøre noe husarbeid for å se om d endrer seg?
Jeg har vekslet mellom å vaske klær, gå rundt i huset, gynge litt på trampolinen til storebror og sitte i sofaen - virker i grunn ikke som det gjør noen forskjell:p Vanlige kynnere pleier jo å gå over når jeg endrer stilling/aktivitet, men nå er det ganske likt (kanskje litt kraftigere når jeg er oppe og går)!

Våknet av en kraftig kynner kvart på seks idag, og etter det har jeg hatt sterke kynnere/maserier ganske regelmessig - er ikke særlig vondt men føles mer som murring i mage og rygg, med en del stikking "der nede"! Tror det var slik det startet sist også, bare at det da tok seg mye raskere opp - nå er det bare...irriterende:meh:
Har hatt slik flere kvelder/netter nå hvor jeg har trodd ting var igang, og så har det gitt seg etter en times tid.
Men nå sitter jeg her og har hatt det sånn i snart fire timer, og lurer på om det har tenkt å ta seg opp snart eller om det kommer til å stoppe opp denne gangen også.... Utrolig frustrerende:shifty:
Andre som har det sånn?
Har det sånn jeg også. Sterke kynnere som tidvis blir regelmessige og stikking/sviing downstairs. Tror det er noe på gang hele tiden nå, men jordmor sier man kan gå sånn i ukesvis når man har født før. Desverre.. Men jeg tenker at man forhåpentligvis merker det når det virkelig er på gang!

Jeg har vekslet mellom å vaske klær, gå rundt i huset, gynge litt på trampolinen til storebror og sitte i sofaen - virker i grunn ikke som det gjør noen forskjell:p Vanlige kynnere pleier jo å gå over når jeg endrer stilling/aktivitet, men nå er det ganske likt (kanskje litt kraftigere når jeg er oppe og går)!
Spennende! Kanskje det er noe på gang da?

Gikk meg en tur på butikken nå, og tror kanskje det gjorde susen - for nå har det tatt seg opp veldig og jeg har tak i både mage og rygg:) Spennende! (Må legge til at jeg også har vært på do fire ganger idag, mot vanligvis kanskje en - det kan vel også være et tegn på at noe er i gang:p)
Så nå krysser jeg fingrene for at lillesøster er klar for å hilse på snart!

Gikk meg en tur på butikken nå, og tror kanskje det gjorde susen - for nå har det tatt seg opp veldig og jeg har tak i både mage og rygg:) Spennende! (Må legge til at jeg også har vært på do fire ganger idag, mot vanligvis kanskje en - det kan vel også være et tegn på at noe er i gang:p)
Så nå krysser jeg fingrene for at lillesøster er klar for å hilse på snart!

Åh! Da får vi håpe for deg! :) tvi tvi!

Så spennende da :D jeg har hatt menssmerter og murringer hver dag i 4 dager nå.. og masse kynnere ettermiddag/kveld.. MEn d vil liksom ikke bli til noe mer.. I går gjorde de til å med litt vondt.. Men er vel kanskje d som er maserier!? kjedelig...

Etter noen timer med regelmessige maserier stoppet det helt opp her:shifty: Utrolig irriterende.... Så nå fikk jeg nettopp med mannen på en liten kosestund, og nå skal vi gå til barnehagen for å hente storebror - kanskje det setter igang ting igjen:p:D Hehe...

Å, nei så kjedelig at det stoppet opp. Håper det blir litt action igjen etter sengekos og en liten gåtur!

Det startet på igjen i fem-tiden i ettermiddag, mye sterkere enn tidligere - og kjente tydelig igjen startriene fra forrige gang. Men etter tre timer stoppet det helt opp:( Blæh...
Fikk sove noen timer, men våknet i ett-tiden og nå er det umulig å få sove igjen! Ikke noe som skjer da, bare litt murringer.. Slitsomt! Så tror nok jeg må belage meg på å vente litt til:p

Back
Topp