Noe på gang??

Hakke peil på om proppen har gått eller ei. Grønnskolling av en førstegangs som ikke følger helt med i svinga :-P heier på deg!!

Men du vil vel ikke føde ennå?? Jeg er 36+3 og vil absolutt vente minst et par uker til for barnets del :)

Siden guttene mine er såpass store (3kg 2,5kg for 1 uke siden) og sterke som de er så vil jeg føde nå :) Jeg er helt utslitt av å gå rundt med disse smertene samt det å ikke få sove..

Venter to gutter i mai/juni <3

Siden guttene mine er såpass store (3kg 2,5kg for 1 uke siden) og sterke som de er så vil jeg føde nå :) Jeg er helt utslitt av å gå rundt med disse smertene samt det å ikke få sove..

Aaaah, du venter to du ja ;). Min eldste veide 4.7 kg, så vet alt om stor baby. Men det var ikke to av dem da, og da blir det jo ekstra tungt.

Har faktisk ikke lest noe om slimpropp. Hva er dette, og normalt at den løsner? Er det vannet som går , med andre ord?

Sent from my SPH-L710 using BV Forum mobile app

Har faktisk ikke lest noe om slimpropp. Hva er dette, og normalt at den løsner? Er det vannet som går , med andre ord?

Sent from my SPH-L710 using BV Forum mobile app

Det er ikke vannet som går, men slim og kanskje litt blodspor som kommer. Ikke alle merker at proppen går..

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er ikke vannet som går, men slim og kanskje litt blodspor som kommer. Ikke alle merker at proppen går..

Sent from my iPhone using BV Forum

Skjer det til alle?

Min propp gikk for to uker siden, bare fått en haug med maserier og noen få premature :( Blæææ

så man trenger ikke slimproppen? kan være gravid i flere måneder etterpå?? :o er d vanlig?

Vet om flere hvor de har mistet den i f eks uke 20 også har den gått en gang til nærmere fødsel :) Så tror det er ganske vanlig

Back
Topp