Noe på gang??

Curly79

Elsker forumet
Mailykke <3
Junibollene 2023
Her har akkurat slimproppen gått ( ihvertfall deler av den). Og med eldstemann startet riene to dager etter, men minstemann startet riene 30 min etterpå... Så da venter jeg i spenningen, hvor lang tid tar det denne gangen. Nr 3 er jo en luring så kan vel gå alt fra 30 min til en uke..... Termin om 4 dager, så krysser fingrene for fødsel i helgen. Minstemann på 4 har sagt siden torsdag at lillesøster kommer på lørdag, så vi får se om han får rett!!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

*håpe håpe* :D Jeg setter min lit i det jm sier; at det er en myte/rykte at nr 3 er en luring :p *skylapper på* Håper for vår del at det ikke stemmer vertfall :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Oj, så spemnende! Når har du født i forhold til termin med de andre? Lykke til!

Sent fra min GT-I9105P via Tapatalk

Så spennende:D lykke til!

Sent from my iPhone using BV Forum

Oj, så spemnende! Når har du født i forhold til termin med de andre? Lykke til!

Sent fra min GT-I9105P via Tapatalk

Med første gikk jeg 9 dager over i forhold til ul, men bare 3 i forhold til mens, men andremann kom han 4 dager før!

Takk alle sammen! Er superklar for å få ut denne babyen nå! Håper bare jeg skjønner det når riene kommer, for jeg har gått med så kraftige maserier i en uke nå.... Men hukommelsen kjenner det nok igjen når de er her.....

Heia heia! :D

Mine propper hsr gått sammen med vanbet på de på 2 andre. Min propp gikk torsdag sist uke ;-) så gikk jo og ventet sist helg. Så ikkefå for store forhåpninger ;) men terminen din er jo nå snart så kan jo være begynnelsen :)

Jippi:-) Håper håper:-)

Ikke noe rier enda, bare de teite maseriene. Men mannen er på jobb og jeg er alene med barna til i ettermiddag. Så det gjør ingenting om hun venter på seg..

Er forberedt på at det kan ta flere dager før noe skjer også. Men spennende er det!!

Min propp gikk for to uker siden, bare fått en haug med maserier og noen få premature :( Blæææ

Venter to gutter i mai/juni <3

Heier på fødsel snart :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Går fortsatt med masse maserier, som ikke vil gi seg eller ta seg opp i styrke... Så er vel bare å smøre seg med tålmodighet, det skjer ihvertfall ting!!

Heldig!!!:-)

Back
Topp