Noe på gang?

Åååå riene gjør ikke mer med åpninga :( og de vil ikke sette meg igang før om 2 uker ca (uke 39). De strippet meg igjen. Men nå ligger jeg på hotell i nærheten i påvente av fødsel. Med rier. Dette kommer til å bli tunge dager/uker :o nesten 3 cm åpning... Argh :o

Men de kan vel ikke la deg ligge på hotell med maserier/rier i opptil to uker? Innbiller meg at det vil slite deg helt ut!?
Får håpe det starter av seg selv relativt kjapt ;) Du er jo godt i gang :)

Men de kan vel ikke la deg ligge på hotell med maserier/rier i opptil to uker? Innbiller meg at det vil slite deg helt ut!?
Får håpe det starter av seg selv relativt kjapt ;) Du er jo godt i gang :)
Det sa jeg ifra om. Må føde 34 mil unna hjemmet fordi det er kvinneklinikk her. Og får ikke dra hjem. Syntes og det var rart at jeg bare må ligge her å vente på fødsel :(

Åååå riene gjør ikke mer med åpninga :( og de vil ikke sette meg igang før om 2 uker ca (uke 39). De strippet meg igjen. Men nå ligger jeg på hotell i nærheten i påvente av fødsel. Med rier. Dette kommer til å bli tunge dager/uker :o nesten 3 cm åpning... Argh :o
Er du gal! Du kan da ikke ha rier i dagesvis på et hotell! Hva i himmelens navn tenker de på???

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Det sa jeg ifra om. Må føde 34 mil unna hjemmet fordi det er kvinneklinikk her. Og får ikke dra hjem. Syntes og det var rart at jeg bare må ligge her å vente på fødsel :(
Synes ikke det her høres forsvarlig ut i det hele tatt!! Du må jo bli helt utslitt, og nå skal du jo liksom spare og samle opp krefter.. Skjønner ikke hva de tenker med :(

Jeg må være i byen i påvente av fødsel. At den starter selv :( siden de ikke vil sette igang siden jeg er førstegangsfødende og at det ble lettere med amming (?) om han kom rundt termin. Er 37+5 idag. Får bare håpe vannet går, da må jeg ihvertfall inn på sykehuset. Nå går det i takene. Ikke like hyppige, men kjennes godt. De ringte og ga meg jordmortime på fredag og time hos overlege 21 feb i samme slengen. Så høres ikke ut som lm de stresser akkurat. :o

Håper det skjer noe for deg snart :)

Back
Topp