Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Selv om han er inniSå spennende!! Gratulerer med morsdagen!
Det sa jeg ifra om. Må føde 34 mil unna hjemmet fordi det er kvinneklinikk her. Og får ikke dra hjem. Syntes og det var rart at jeg bare må ligge her å vente på fødselMen de kan vel ikke la deg ligge på hotell med maserier/rier i opptil to uker? Innbiller meg at det vil slite deg helt ut!?
Får håpe det starter av seg selv relativt kjaptDu er jo godt i gang
![]()
Er du gal! Du kan da ikke ha rier i dagesvis på et hotell! Hva i himmelens navn tenker de på???Åååå riene gjør ikke mer med åpningaog de vil ikke sette meg igang før om 2 uker ca (uke 39). De strippet meg igjen. Men nå ligger jeg på hotell i nærheten i påvente av fødsel. Med rier. Dette kommer til å bli tunge dager/uker
nesten 3 cm åpning... Argh
![]()
Synes ikke det her høres forsvarlig ut i det hele tatt!! Du må jo bli helt utslitt, og nå skal du jo liksom spare og samle opp krefter.. Skjønner ikke hva de tenker medDet sa jeg ifra om. Må føde 34 mil unna hjemmet fordi det er kvinneklinikk her. Og får ikke dra hjem. Syntes og det var rart at jeg bare må ligge her å vente på fødsel![]()
Takk! Håper jeg også! Lykke til! Nå er du snart i målHåper det skjer noe for deg snart![]()