Noe på gang?

Åhr! Så utrolig frustrerende...for en lurer baby!

Takk!! :) tror jeg trenger det!
Håper de har gode nyheter til meg! 1.mars var datoen satt før jul. Men mye har skjedd siden da. Håper på tidligere dato. Tvi tvi

Nå har jeg blitt strippet fra 2-3 cm. Legen sa hun tok strøk nesten rundt hodet på babyen med fingrene. Og sa at det kun hende vannet gikk mens hun tøyde. Det gjorde det ikke da. Begynte å blø litt. Har nå tak hvert 3 min og 22 sek. Fikk time 24 feb og skulle få fast igangsettingsdato da. Men ble nok fredag 28 feb. Hun trodde IKKE (la trykk på "ikke") at jeg var gravid enda da. Så krysser fingrene for at nå skjer det noe raskere! De vil helst unngå å "sette igang" fødselen med tanke på komplikasjoner som kan oppstå med drypp og ender opp i keisersnitt osv. Helst at det starter selv. Håper håper håper!!!!!

Krysser alt jeg har! Men du er ikke innlagt?
Jeg har termin 28.feb og fått beskjed om at jeg ikke få gå over, håper også at det starter av seg selv.
Aner ikke om jeg er moden eller noe.

Nei, jeg er på hotellet i påvente av fødsel siden jeg bor 34 mil unna her egentlig. Takk!

Håper det skjer snart for deg også :)

Masse lykke til!! Sier som jeg har sagt før; krysser fingra for at ting går kjapt nå! Ikke noe moro med vondt, men det er forhåpentligvis vondter som gjør at du snart får hilse på baby ♡

Takk dere!:) er 3 min og 20 sek mellom nå. Tror jeg ringer om det ikke gir seg på 1 time.. Håper det ikke bare stopper opp denne gangen :/ kan maserier være like hyppige og regelmessige? At jeg bare blir lurt?

Fikk du ikke noen pekepinn på hvor hyppige de skulle være før du ringte? Sist gang jeg fødte var jeg først en tur på sykehuset tidlig på dagen pga det jeg trodde var misfarget fostervann (noe det ikke var). Men da ba de meg komme inn igjen når det var fem minutter mellom.. Og jeg bor typ fem min fra sykehuset.

Skjedd noe mer? Hadde 8-3minutter mellom hver rie i 3 dager, så jeg skal ikke uttale meg om hva som er vanlig. Håper det er igang altså :-) krysser det jeg kan krysse ;-)

Back
Topp