Noe på gang tro (langt)

Har de blitt noe kraftigere eller tettere?

Har de blitt noe kraftigere eller tettere?
Dem er der, men blir ikke så mye tettere virker d som..Sovnet på sofaen i sted og da jeg reiste meg opp igjen fra der kom d noe i buksa så d vises utenpå den lyse joggebuksa, men lukter ikke noe:pFår nok bare smøre meg med tålmodighet å se d an lenger..Blir ikke helt klok:)

Virker jo som det er noe i evning da?! Blitt noe tettere? Kanskje det gyver løst inatt ;-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Nei desverre så ble d ikke noe mer fart så er hjemme..Time hos doktor i dag så skal høre om han kan sjekke om d ble noe åpning i går etter takene..Får nok bare gjøre som vanlig her i dag å ta igjen litt husarbeid:) Hadde ett håp i går, men så lenge d ikke ble tettere eller noe så ble jeg hjemme..I natt har jeg sovet natten igjennom bortsett fra den faste doturen..Stille før stormen kanskje?:p;)Ble så rar i øverst på begge sider av føttene etter alt i går..Så ut som en vaggende pingvin her i går kveld:D

Nei desverre så ble d ikke noe mer fart så er hjemme..Time hos doktor i dag så skal høre om han kan sjekke om d ble noe åpning i går etter takene..Får nok bare gjøre som vanlig her i dag å ta igjen litt husarbeid:) Hadde ett håp i går, men så lenge d ikke ble tettere eller noe så ble jeg hjemme..I natt har jeg sovet natten igjennom bortsett fra den faste doturen..Stille før stormen kanskje?:p;)Ble så rar i øverst på begge sider av føttene etter alt i går..Så ut som en vaggende pingvin her i går kveld:D
Kan være stille før stormen ja ;-)
Håper legen sjekker modning og at du får gode nyheter om at ting er i gjære :-) Spennende :-D Sender masse fødestøv ;-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Får håpe gårdagen har gitt gode resultater hvertfall :)

Kan vel sjekke sånne ting legen også? Er vel ikke bare jordmor som sjekker d?Her er jordmor borte til etter jul så der blir d ikke noe hjelp

Back
Topp