Har de blitt noe kraftigere eller tettere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dem er der, men blir ikke så mye tettere virker d som..Sovnet på sofaen i sted og da jeg reiste meg opp igjen fra der kom d noe i buksa så d vises utenpå den lyse joggebuksa, men lukter ikke noeFår nok bare smøre meg med tålmodighet å se d an lenger..Blir ikke helt klokHar de blitt noe kraftigere eller tettere?
Nei desverre så ble d ikke noe mer fart så er hjemme..Time hos doktor i dag så skal høre om han kan sjekke om d ble noe åpning i går etter takene..Får nok bare gjøre som vanlig her i dag å ta igjen litt husarbeid Hadde ett håp i går, men så lenge d ikke ble tettere eller noe så ble jeg hjemme..I natt har jeg sovet natten igjennom bortsett fra den faste doturen..Stille før stormen kanskje?Ble så rar i øverst på begge sider av føttene etter alt i går..Så ut som en vaggende pingvin her i går kveldVirker jo som det er noe i evning da?! Blitt noe tettere? Kanskje det gyver løst inatt ;-)
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Kan være stille før stormen ja ;-)Nei desverre så ble d ikke noe mer fart så er hjemme..Time hos doktor i dag så skal høre om han kan sjekke om d ble noe åpning i går etter takene..Får nok bare gjøre som vanlig her i dag å ta igjen litt husarbeid Hadde ett håp i går, men så lenge d ikke ble tettere eller noe så ble jeg hjemme..I natt har jeg sovet natten igjennom bortsett fra den faste doturen..Stille før stormen kanskje?Ble så rar i øverst på begge sider av føttene etter alt i går..Så ut som en vaggende pingvin her i går kveld