Noe på gang tro (langt)

samaha27

Elsker forumet
Har hatt en rar følels i kroppen og magen i to dager uten at jeg forklare helt hvordan d er..Lite søvn natt til i går og samme følels hele gårsdagen..La meg derfor i rimelig tid i går i håp om å få sove i natt, men den gang ei..Sov en times tid før jeg måtte ned på første doturen:pEtter d så har søvnen vært av å på..Urolig i hele kroppen..Våknet kvart på seks av tak fra magen som gikk til rygg å stråling ned i føttene..Klarte ikke å sovne igjen så her sitter jeg i sofaen å vet ikke helt hva jeg skal tro..Vurderer å ringe å si fra til sambo så han er obs utover dagen da han har mellom tre-fire times kjøring fra jobb å opp igjen..Har ikke vært borti hverken slimpropp eller at vannet har gått på de andre barna så d stoler jeg ikke på (kun minste jenta d har skjedd på)..Vet ikke helt hvor lenge jeg skal tørre å vente selv heller m å dra m tanke på at d er femte barnet og en drøy times kjøring..Akkurat i dag kunne jeg tenkt meg å være synsk kjenner jeg for å vite helt sikkert..Sorry at d ble langt innlegg, men måtte bare få luftet tankene litt;):)

Oi, spennende :) Håper for din del at det er noe på gang, og at tegnene blir tydelige så god tid i forveien at mannen rekker hjem og dere kommer trygt på sykehuset. Kjenner til følelsen av å ville være synsk, hadde vært veldig praktisk nå i disse dager! Uansett, masse lykke til, og hold oss gjerne oppdatert!

Ville gitt et hint om du føler på deg noe er annerledes, men forstår jo frustrasjonen at det ikke er lett og samboer er langt borte og lang vei til sykehuset og ikke lyst til å rope ulv ulv:/

Wiiii! Så spennende :)
Nå er jeg rett og slett inne på forumet å sjekker om noen har født iløpet av natta, hihi :)

Har hatt en rar følels i kroppen og magen i to dager uten at jeg forklare helt hvordan d er..Lite søvn natt til i går og samme følels hele gårsdagen..La meg derfor i rimelig tid i går i håp om å få sove i natt, men den gang ei..Sov en times tid før jeg måtte ned på første doturen:pEtter d så har søvnen vært av å på..Urolig i hele kroppen..Våknet kvart på seks av tak fra magen som gikk til rygg å stråling ned i føttene..Klarte ikke å sovne igjen så her sitter jeg i sofaen å vet ikke helt hva jeg skal tro..Vurderer å ringe å si fra til sambo så han er obs utover dagen da han har mellom tre-fire times kjøring fra jobb å opp igjen..Har ikke vært borti hverken slimpropp eller at vannet har gått på de andre barna så d stoler jeg ikke på (kun minste jenta d har skjedd på)..Vet ikke helt hvor lenge jeg skal tørre å vente selv heller m å dra m tanke på at d er femte barnet og en drøy times kjøring..Akkurat i dag kunne jeg tenkt meg å være synsk kjenner jeg for å vite helt sikkert..Sorry at d ble langt innlegg, men måtte bare få luftet tankene litt;):)
Tvitvi, håper det skjer noe snart da og at hintene blir litt tydeligere! Krysser fingra:D for min dek har jeg hatt en følelse av at noe er i gjerde i flere uker, men her skjer ikke en dritt:p det skal det jo ikke helt ennå heller, men storesøster kom når jeg var like langt som nå, så nå føles det liksom som jeg er på overtid!:p

Så spennende da :)

Ville gitt et hint om du føler på deg noe er annerledes, men forstår jo frustrasjonen at det ikke er lett og samboer er langt borte og lang vei til sykehuset og ikke lyst til å rope ulv ulv:/
Er akkurat d m ulv ulv jeg er redd for..Selv om d er femte er jeg redd for å dra dit for så å bli sendt hjem igjen..Venter i d lengste, men m fødsler som har gått fort før så er jo d litt skummelt også..Har født før i sykebil og vil helst ikke d en gang til..D driver fortsatt på så håper d tar seg skikkelig opp snart så jeg kan ringe føden å høre

Er dette noe du kjenner igjen etter de andre 4 ? Litt sånn typisk det var da? Da kan det jo evt være greit å snakke med din kjære og sånt. Utrolig spennde! Blir så gira av all denne spenninga som er her inne fortiden :D masse lykke til, høre det tar sæ opp!

Heia heia:-) Utrolig spennende å følge med på dere slm nærmer dere med stormskritt:-)

Hvordan går det med deg nå?

Oi, så spennende! Hvordan går det med deg?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Driver fortsatt på, men er alt mellom 20-30 mellom hver..Noen ganger kommer d to til tre rett etter hverandre så blir vanskelig å skille dem..Syns dem kunne komme tettere og mer regelmessig nå i stedet for bare sånn d har vært:p;)

Krysser fingrene for at det tar seg opp :-)

Back
Topp