Har hatt en rar følels i kroppen og magen i to dager uten at jeg forklare helt hvordan d er..Lite søvn natt til i går og samme følels hele gårsdagen..La meg derfor i rimelig tid i går i håp om å få sove i natt, men den gang ei..Sov en times tid før jeg måtte ned på første doturenEtter d så har søvnen vært av å på..Urolig i hele kroppen..Våknet kvart på seks av tak fra magen som gikk til rygg å stråling ned i føttene..Klarte ikke å sovne igjen så her sitter jeg i sofaen å vet ikke helt hva jeg skal tro..Vurderer å ringe å si fra til sambo så han er obs utover dagen da han har mellom tre-fire times kjøring fra jobb å opp igjen..Har ikke vært borti hverken slimpropp eller at vannet har gått på de andre barna så d stoler jeg ikke på (kun minste jenta d har skjedd på)..Vet ikke helt hvor lenge jeg skal tørre å vente selv heller m å dra m tanke på at d er femte barnet og en drøy times kjøring..Akkurat i dag kunne jeg tenkt meg å være synsk kjenner jeg for å vite helt sikkert..Sorry at d ble langt innlegg, men måtte bare få luftet tankene litt