Noe på ferde??

lilletrille678

Andre møte med forumet
Er idag 36+5 med nr 2, og har hatt en sterk fornemmelse at noe er i ferd med å skje de siste dagene..
Har kraftig bekkenløsning, så kjenner at tålmodigheten min med denne er litt mindre enn med han første ;)

Var hos JM på tirsdag og hu sa at hodet var godt festa, og magen har også sunket en del den siste uka. Jeg har ofte nedpress(?)/stikkinger nederst i magen og utover i lysken og kraftige kynnere.

Tror dere noe er på gang eller bør jeg bare slappe av og håpe at denne ungen blir litt større før den melder ankomst? :)

Har også hatt stikkinger nederst i magen og kynnere de siste ukene, men tar det mer som tegn på modning og at ting beveger seg i riktig retning;) Føler det må bli vondere før jeg tørr å tro det nærmer seg en fødsel:p

Jeg hadde det slik med nummer to fra uke 33, fødte dessverre etter termin. Denne gangen har jeg det også slik har ikke født enda..
Jeg tenker at det er bare slik for flergangsfødende..

Takk for svar! Jeg er veldig forberedt på å komme meg nærmere termin, så det var forsåvidt godt å høre. Ja, er vel bare sånn når man har født før.

Bekkenløsninga som er det verste synes jeg.. Hatt siden begynnelsen av 2.trimester :(

Hode er godt festa her også og har kort livmorhals og veldig moden. Så JM sa at når fødselen først starter så kommer det til å skje fort. Men har fått beskjed om å ta det med ro denne uken også. Så det blir spennende å se hvor lenge jeg går. Etter sist undesøkelse har jeg hatt enda mere kynnere og nedpress. Men håper jeg iallefall går i 14 dager til jeg... Så jeg får bare holde meg i ro:) Noe som er gørr kjedelig!

Vanskelig å vite, men festet hode og gode kynnere er jo alltid et godt tegn på at ting går framover iallfall! :-)

Følger spent med på oppdateringer! :-)

Back
Topp