Noe opplevd lignene?

Jeafla

Betatt av forumet
Datteren min hadde spist middag så skulle jeg gå å tørke hennene hennes,
mens eg sto der , rant det plyselig vann utav meg, jeg ble helt hvit i fjeset,gikk å sjekte d på do. åjoda hele trusa var våt.
Jeg ringte så inn til føden å di ba meg komme inn tilfelle vannet var godt,jeg va ganske sikker på at d var noe som var "galt" for jeg kjente murringer i livmora også.
Men de sjekte babyen me ul og med gynek.
d va rikelig med fostervann og alt så bra ut.. nå må jeg gå med bind resten av kvelden å så må jeg inn igjen hvis d renner mer. .. syns d er ganske ekkelt.. noe må d jo være.. legen sa at d kunne ha vært utflod.. men det er jeg ganske sikker på at d ikke var.. jeg tisset ikke på meg heller.. noen opplevd noe slikt???

opplevde noe lingenede i går kveld etter jeg hadde lagt meg. lå helt stille i senga også plutselig så rant det,ikke masse,men nok til at jeg reagerte. hadde akkurat tissa så det kunne ikke være det heller. hmmmm[&:] ekkelt når sånt skjer[:'(] 
håper det slutter  å renne hos deg snart da[;)]

ok,ringte du inn å hørte om d kunne være noe da.. d renner ikke nå..
å håper det ikke kommer til å renne heller.. hehe

har opplevd litt sånn ja, men ikke veldig mye. nok til at trusa blir litt våt liksom! men har bare tenkt at det er utflod jeg da, og skifta undertøy. men var det her masse masse? 

ORIGINAL: lykkeligemeg

har opplevd litt sånn ja, men ikke veldig mye. nok til at trusa blir litt våt liksom! men har bare tenkt at det er utflod jeg da, og skifta undertøy. men var det her masse masse? 

Merker også at det kommer noen "skvetter" innimellom. Hva det er for noe aner jeg ikke, men regner med at det er tynn utflod...

Sist jeg var gravid opplevde jeg også dette - ringte til føden og var redd. Det viste seg at det var en luftboble, eller en vannboble kalte de det visst. Den lå utenfor fostervannet liksom - skjedde av og til, og da hadde det gått hull på den. Ikke noe farlig - men ekkelt ja [;)]

åh ja.. hehe di sa liksom ingenting slikt til meg..

hmm merkelig[8|]   til meg kommer det bare litt sånn dråper innimellom men det er ikke urin, skal til jordmor i dag så da skal jeg spørre. Liker helst å ligge uten truse om natt men nå må jeg ha det med truseinnlegg noe jeg ikke liker[:'(] får så lett sopp at fyyyyy

har merket litt om morgenen når jeg står opp.
irriterende[:'(]

Back
Topp