Noe nytt har hendt:-)

Laster bare bildene rett inn fra tlf, må ikke endre str:) Trykker bare på bilde ikonet og velger bildet... Voila:D

Laster bare bildene rett inn fra tlf, må ikke endre str:) Trykker bare på bilde ikonet og velger bildet... Voila:D
Bilder går greit, men ikke fått til det med film enda:-)
Skal se om hun gjør det igjen i dag, da skal jeg ikke prate under filmingen:-)

jeg drømte i natt at Hermine plutselig krøp rundt, blei så skuffa for ville ikke at hun skulle bli stor så fort :p

Haha, jeg drømte ett eller annet rart om sambo inatt, men husker ikke hva det var? Lenge leve ammetåka :laughing025

Bra det ikke er bare meg som har rare drømmer, jeg drømte at Anette drev å sprang fra meg og jeg fikk ikke tak henne, hun var skikkelig rampete :happy093
Hun har ikke villet krabbe noe mer i dag i allefall, ble bare sur etter å ha ligger på magen en stund:-)
Det fikk være nok show i går synes hun sikkert :dance011

Hermine har blitt veldig flink til å skyve seg opp på armene så hun står som en liten sel:) så kaver hun med beina og kommer seg rundt i sirkel:)

Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Hermine har blitt veldig flink til å skyve seg opp på armene så hun står som en liten sel:) så kaver hun med beina og kommer seg rundt i sirkel:)

Så flink hun her, de vil komme seg rundt disse små nå:-)

Så flink hu er:D

Så flinke de er disse jentene deres :D Han her er så makelig anlagt at jeg får helt fnatt til tider :p Når han har vist at han kan noe, går det ukevis før han gjør det igjen, og hos helsesøster nekter han å opptre på kommando, så hun truer med fysioterapeut hele tiden. Sist hun la ham på magen, la han seg bare ned og stappet fingrene i munnen. Kan tro jeg var stolt da ;):p:D Han er en liten tøysemakrell!!

Så flinke de er disse jentene deres :D Han her er så makelig anlagt at jeg får helt fnatt til tider :p Når han har vist at han kan noe, går det ukevis før han gjør det igjen, og hos helsesøster nekter han å opptre på kommando, så hun truer med fysioterapeut hele tiden. Sist hun la ham på magen, la han seg bare ned og stappet fingrene i munnen. Kan tro jeg var stolt da ;):p:D Han er en liten tøysemakrell!!

Men hun burde jo ta deg på ordet når du forklarer hvordan han er ellers?

Emmeth er likedan, er er så makelig og rolig anlagt, eller så er han så lat han ikke gidder og gjøre noe;)? Kan fint snu seg rundt, men gidder jaggu meg ikke gjøre mer enn jeg må, mamma:p:D så han koser seg fortsatt når han ligger på ryggen og leker og skravler m lekene sine:D

Men hun burde jo ta deg på ordet når du forklarer hvordan han er ellers?

Hun er litt spesiell, kan du si, og en smule overengasjert ;) hehe Men hun lot til å bli beroliget av at jeg sa han kan løfte seg opp når han ligger på magen og at han gjør det hjemme. Jeg har jo til og med bilder av det ;):D

Emmeth er likedan, er er så makelig og rolig anlagt, eller så er han så lat han ikke gidder og gjøre noe;)? Kan fint snu seg rundt, men gidder jaggu meg ikke gjøre mer enn jeg må, mamma:p:D så han koser seg fortsatt når han ligger på ryggen og leker og skravler m lekene sine:D

De virker egentlig litt like på så mangt disse to tøyseguttene våre ;):D

Ser for meg at de hadde funnet på mye ugagn hvis de hadde gått i samme barnehage med tiden :p;):p

Ha ha, måtte jeg virkelig le her jeg sitter:D:cool: 2 små luringer kan fort få gjort noen sprell:p:D:D

haha, herlig at han tar livet så med ro da ;)

Litt slitsomt også når man er en litt stressa førstegangsmor ;):p:eek:

Alle barn er forskjellige:) ta det helt m ro;) Mathea var rolig som dagen er lang, som Emmeth er. Og koser seg veldig m og bare være til. Neline har ikke ro i ræva for 5 øre og springer rundt dagen lang:p:D

Back
Topp