noe nytt dere sniktestere??

bettina2010

Flørter med forumet
Mine har gradvis blitt litt sterkere, men fortsatt stor forskjell på teststreken og kontrollstreken. To uker siden uttak i morgen, så har testdag tirsdag. Føler det går veien...[:)]

Hvordan ser det ut for dere andre som driver og tester?? Det er så spennende!! [:D][;)][8D][:)]

Jeg sniktesta for første gang i dag. Negativ.... Men er ikke mer enn på rugedag 10...

Men har ikke noen god følelse denne gangen heller.[&o]

ORIGINAL: Anne L

Så bra at testen din blir sterkere[:)]

Kjøpte ny test i går så jeg kunne ta en både i dag og i mårå[:D] Krysset er like sterkt som kontrollstreken[:D][:D][:D]

Ja, du hadde nesten ikke tenkt å ta flere tester! [:D][;)] Var den ikke knall positiv allerede for flere dager siden?
Men så kjekt! Dette går jo definitivt veien! [:)]

ORIGINAL: ~Tintus~

Jeg sniktesta for første gang i dag. Negativ.... Men er ikke mer enn på rugedag 10...

Men har ikke noen god følelse denne gangen heller.[&o]

Det er fortsatt tidlig! Håper den blir positiv til testdagen! Krysser fingrene! [:)]

ORIGINAL: Anne L

Det var den[:)] Men klarer ikke å la vær å teste for det om[8D] Er så gøy å få positive tester[:D]

He he, ja, veldig enig!! [:D][:)][;)] (Og det fortjener vi som er her inne...) [:)]

Testen idag er hakket sterkere enn fredag [;)] Den i går var lik[8D]

Satser på at den på tirsdag Lyyyser flott GRAVID!!!!![:D]

ORIGINAL: Littlå

Så bra! [:D]
Da jeg ble gravid sist var det tre nesten like svake tester før jeg endelig fikk en sterk testdagen (etter å ha latt være å teste en dag). Da var det stor jubel i huset! [:)] Nervepirrende greier... [;)]

Tror jeg skal prøve å få tatt blodprøve og målt hcg også?
Noen som vet om det er mulig å bare møte opp på legekontoret for å få tatt blodprøve eller?
Må vel ikke bestille time eller avtale på forhånd?

Krysser fingra for alle som skal teste framover!!!!!!!! Skal lyse gravid for dere alle!!!!!!!!

ORIGINAL: bettina2010

Så bra! [:D]
Da jeg ble gravid sist var det tre nesten like svake tester før jeg endelig fikk en sterk testdagen (etter å ha latt være å teste en dag). Da var det stor jubel i huset! [:)] Nervepirrende greier... [;)]

Tror jeg skal prøve å få tatt blodprøve og målt hcg også?
Noen som vet om det er mulig å bare møte opp på legekontoret for å få tatt blodprøve eller?
Må vel ikke bestille time eller avtale på forhånd?

du må inn til legen for å få rekvisisjon.
Jeg skal ringe i morgen[;)]

lykke til jenter...håper på bare pos tester nå...og det ser det ut som flere av dere får[:)]

Idag tok jeg en CB digital... GRAVID[:D][:D]

Så nå glederjeg meg til Haugesund ringer i morgen[;)][:D]

Idag tok jeg en CB digital... GRAVID[:D][:D]

Så nå glederjeg meg til Haugesund ringer i morgen[;)][:D]

Åh, så kjekt! [:D] Gratulerer! [:)][;)][:D]
Har ikke tenkt på å ta en av de testene selv, men det er jo litt kjekt å få det svart på hvitt! [;)]

Back
Topp