Noe morsomt under fødsel?

Haha! Godt at det kan være litt morsomt og da. Kommer ikke på noe morsomt fra fødselen jeg :p

Eneste morsomme jeg husker har en liten forhistorie.
Noen dager før fødsel ser jeg og mannen på en dokumentar om dobbelt spioner. Der kom det frem at kvinnelige KGB agenter ble ofte avslørt under fødsel.
Dokumentaren påsto at alle kvinner kommer med kraftuttrykk på sitt morsmål under fødsel.

Inne på fødestuen har jeg en kraftig rie. Akkurat da bestemmer jm seg for å spørre om jeg har vondt!!!
Jeg klarer selvsagt ikke å svare, så min mann sier: hun kan ikke ha så vondt. Hun har jo ikke begynt å banne på islandsk!

Men jeg beviste dokumentaren feil. Kom ikke en eneste islandsk glose fra meg.

Eneste morsomme jeg husker har en liten forhistorie.
Noen dager før fødsel ser jeg og mannen på en dokumentar om dobbelt spioner. Der kom det frem at kvinnelige KGB agenter ble ofte avslørt under fødsel.
Dokumentaren påsto at alle kvinner kommer med kraftuttrykk på sitt morsmål under fødsel.

Inne på fødestuen har jeg en kraftig rie. Akkurat da bestemmer jm seg for å spørre om jeg har vondt!!!
Jeg klarer selvsagt ikke å svare, så min mann sier: hun kan ikke ha så vondt. Hun har jo ikke begynt å banne på islandsk!

Men jeg beviste dokumentaren feil. Kom ikke en eneste islandsk glose fra meg.

Hihi, jeg motbeviste også den dokumentaren med glans - i en periode rant det engelske gloser ut av meg, til tross for at jeg på ingen måte er engelskspråklig. Jordmor spurte etterpå om jeg kom fra England :P

Back
Topp