Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mistet vist litt smileys i denne...Hadde en ganske tung og lang fødsel sist, siden timene gikk ble jeg fryktelig sulten, men nektet samtidig å gå ut av badekaret, så der lå jeg splitter naken på alle fire i badekaret mens jeg byttet på lystgass og tomatsuppe mens barnefar sto å skyldte varmt vann over ryggen på meg, når det plutselig kommer inn ei jordmor med ei stakkars dame som også skulle føde de hadde gått til feil rom, å blir nok aldri å glemme ansiktsuttrykket på den stakkars fødende dama
Haha, synes jeg ser det for meg!Hadde en ganske tung og lang fødsel sist, siden timene gikk ble jeg fryktelig sulten, men nektet samtidig å gå ut av badekaret, så der lå jeg splitter naken på alle fire i badekaret mens jeg byttet på lystgass og tomatsuppe mens barnefar sto å skyldte varmt vann over ryggen på meg, når det plutselig kommer inn ei jordmor med ei stakkars dame som også skulle føde de hadde gått til feil rom, å blir nok aldri å glemme ansiktsuttrykket på den stakkars fødende dama
Hehe, ja de første trekkene er spesielleHadde det utrolig morsomt etter noen inntrekk av lystgassen da ;-D hehe.. For en liten stund hadde jeg ikke smerter, og var litt "ruset" på lystgassen så da hadde jeg det veldig morsomt ;-)
HahahaKanskje ikke så morsomt, men husker mannen og jordmor lo.
Helt på slutten av pressfasen, og det var så syyykt vondt og jeg var sliten. Så sier jordmor at nå er det bare 1-2 press så er babyen her for jeg ser hodet og her er masse svart hår. Så sier jeg, ok, ta skikkelig tak i håret og når jeg presser så drar du Men det ville hun ikke gitt
Hahaha. HuffHadde en ganske tung og lang fødsel sist, siden timene gikk ble jeg fryktelig sulten, men nektet samtidig å gå ut av badekaret, så der lå jeg splitter naken på alle fire i badekaret mens jeg byttet på lystgass og tomatsuppe mens barnefar sto å skyldte varmt vann over ryggen på meg, når det plutselig kommer inn ei jordmor med ei stakkars dame som også skulle føde de hadde gått til feil rom, å blir nok aldri å glemme ansiktsuttrykket på den stakkars fødende dama
Hehe. Good one!Kanskje ikke så morsomt, men husker mannen og jordmor lo.
Helt på slutten av pressfasen, og det var så syyykt vondt og jeg var sliten. Så sier jordmor at nå er det bare 1-2 press så er babyen her for jeg ser hodet og her er masse svart hår. Så sier jeg, ok, ta skikkelig tak i håret og når jeg presser så drar du Men det ville hun ikke gitt
Hahaha!! Nyyyyydelig orkidee, virkelig verdt å huskeDa vi kom inn på føden ga jeg ansvaret for fotoapparatet til mannen. Sa han måtte være flink og ta bilder så kunne vi heller slette etterpå om noen ikke var bra. Sa jeg ville ha bilder av "alt".
Vel, da jeg gikk gjennom bildene etterpå så jeg at han hadde virkelig tatt bilde av alt
Så ble mange bilder som dette
Vis vedlegget 84287
Vis vedlegget 84288
Vis vedlegget 84289
Vis vedlegget 84290
Osv osv... hehe søte mannen
Så ble det også noen bilder som ikke egner seg her men moro og se på i ettertid