Noe helt annet:P

Turkisdilla

Elsker forumet
Junibarna 2019
Har to julestjerner vi fikk da vi hadde julegrøt hos oss FØR jul!.. Når skal de ta kvelden??.. jula varer til påske sies det jo, men de vokser og koser seg. syns ikke det passer med rød juleblomst nå:P Men ikke hjerte til å ta knekken på de heller, haha. Flere som har juleblomster eller:P? Litt avsporing opp i all fødegleden;)

Hehe ... jeg fikk ei julestjerne for fem år siden.. den døde i august.. har nå 2 julestjerner fra jula.og de vokser og vokser.. synes de blir veldig pene når de røde bladene forsvinner og hele planta blir på måte en busk :)

Hehe[:)] Kan liksom ikke knerte de heller!

Sikkert teit, men når januar kommer slutter jeg og vanne de slik at de skal dø. Litt rar der jeg da. Vil ikke ha de i hus etter jul...

ORIGINAL: Turkisdilla

Har to julestjerner vi fikk da vi hadde julegrøt hos oss FØR jul!.. Når skal de ta kvelden??.. jula varer til påske sies det jo, men de vokser og koser seg. syns ikke det passer med rød juleblomst nå:P Men ikke hjerte til å ta knekken på de heller, haha. Flere som har juleblomster eller:P? Litt avsporing opp i all fødegleden;)

fafraen min hadde julestjerna si fra jul til jul...meste han hadde ei var i 2 år..blomstra og trivdes godt...du gir den my kjælrighet da vell

ORIGINAL: Varia

Hehe ... jeg fikk ei julestjerne for fem år siden.. den døde i august.. har nå 2 julestjerner fra jula.og de vokser og vokser.. synes de blir veldig pene når de røde bladene forsvinner og hele planta blir på måte en busk :)

Om de røde bladene detter av og det blir en "busk" så er det som hvilken som helst plante,, hey, noe å se frem til..

Ja de får nok av kjærlighet her hjemme, hehe. I går oppdagert jeg at orkideen min har fått nye skudd, aldri skjedd meg før...

Min kjære byttet blomsterjord på 3 av plantene for to uker siden, skal se de fikk seg en oppkvikker;) gøy å se.. (Hørtes vi ut som noen plante nerder:P)

Har faktisk et sitron tre, det plantet min kjære fra et frø for 10 år siden, det er like høyt som meg, blitt litt tynt da, likte seg ikke der vi bodde før.. men kommer seg,...

Jeg kasta mine i slutten av januar. Da var jeg lei. Men de var begynt å miste litt blader da...

Mine vokser også som bare det [:)]

Kommer grønne blader over de røde.. så er jo bare å plukke vekk de røde[:)]

Jeg sluttet å vanne mine for noen uker siden, og kasta de for en uke siden.

vi kan ikke ha julestjerne min mann reagerer på dem
og her har ingen av oss så veldig mange grønnefingre.
jeg dreper plantere oftere enn å la dem få leve en stund hehe

Hehe, ikke lenge siden jeg kastet ut den siste julestjerna nei.
Å så har jeg noen forvirrede novemberkatuser som blomstrer snart...

snakk om grønne fingrer[:D] heheh

ORIGINAL: Lm81*Høygravid*

snakk om grønne fingrer[:D] heheh

hehe... vel det kommer litt på planten også.. de fleste dør ganske ganske så fort. men de to jeg har igjen nå er produsert i norge og er store og kraftige... Tror jeg betalte ca 400 kr pr stk..

Hehe, enkelte julestjerner varer veldig lenge.. Et år når mamma kjøpte så hadde hun den til jula etter.. [:D]

Back
Topp