Noe godt for søtsuget,kom gjerne med tips!

MittAlt

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2020
Tok jordbær og vaniljeyoghurt i smoothiemakeren, og satt det i fryseren 1 times tid:) Veldig godt, og sunnere enn sjokolade som jeg helst skulle spist hele tiden.

Mmm.. Hørtes digg ut! Jeg er også på jakt etter noe godt- men det må være uten sukker ;)
Te med suketter. Mørk sjokolade. Peanettsmør. Stivpiskede eggehviter,tilsett smak :-) Frys ned appelsin og kjør det i blender sammen med naturell yoghurt og litt sukrin. Naturell yoghurt og rør inn funlight saft. Dupp knekkebrød i lettsyltetøy.
(Ja jeg hadde diabetes forrige svangerskap) :p

Te med suketter. Mørk sjokolade. Peanettsmør. Stivpiskede eggehviter,tilsett smak :-) Frys ned appelsin og kjør det i blender sammen med naturell yoghurt og litt sukrin. Naturell yoghurt og rør inn funlight saft. Dupp knekkebrød i lettsyltetøy.
(Ja jeg hadde diabetes forrige svangerskap) :p
Mm.. Det var det mye godt! Dessverre får jeg helt sinnsyke sure oppstøt av mørk sjokolade!! :o så det har jeg ikke klart å spise i det hele tatt denne gangen! Men de andre alternativene var fine ;)

Köpte idag mini riskakor med smak, isteden for chips ;)
O torkade aprikoser isteden for godis, får håpe de hjelper litt på suget :D

Mm.. Det var det mye godt! Dessverre får jeg helt sinnsyke sure oppstøt av mørk sjokolade!! :eek: så det har jeg ikke klart å spise i det hele tatt denne gangen! Men de andre alternativene var fine ;)
Det er mye rart uten sukker, må bare være litt kreativ :P Er mye søtstoff og få tak i nå da, som er ufarlig. Husker jeg spurte jordmor om det. Og suketter eller det pulveret fra samme merke kunne jeg spise så mye jeg ville av :) Men brus med søtstoff var max 1 halvliter om dagen. Eple og appelsin var også de "snilleste" fruktene :)

Så de på butikken på søndag faktisk! Sto å siklet på de, men klarte å la være å kjøpe de. De er sååå gode:)
What? Er de kommet allerede? Ånei! Skulle vært forbudt helt til uka før påske.. de er no nærmest uimotståelige!

What? Er de kommet allerede? Ånei! Skulle vært forbudt helt til uka før påske.. de er no nærmest uimotståelige!
Bare joker jeg har sett de altså. Men da vet du det ;) Ja sånne ting skulle ventet med å komme.

kiwi her har fått inn eggene også.. :(
Uff, da blir det snart umulig å ikke skal kjøpe de da! :-( Har tenkt på de siden jeg våknet lissom...trodde søtsuget skulle bli mindre for hver dag man holder seg unna sukker, men gjelder vist ikke når man er gravid merker jeg!

Uff, da blir det snart umulig å ikke skal kjøpe de da! :-( Har tenkt på de siden jeg våknet lissom...trodde søtsuget skulle bli mindre for hver dag man holder seg unna sukker, men gjelder vist ikke når man er gravid merker jeg!

prøvd å spis frukt evt mat når det står på som verst?:)

Back
Topp