Noe galt med appen for android

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Etter nyeste oppdatering nå så er profilsiden borte igjen via appen. Får bare beskjed om at brukeren ikke finnes.

Var det samme problemet før forrige oppdatering også, da kom det en ny oppdatering igjen noen dager etterpå. Dumt hvis profilsiden skal bli blank hver gang det oppdateres?

(og iallefall nå under termingruppekonkurransen hvor mange sjekker sine antall innlegg via appen ;) )

Har samme problem...

Etter nyeste oppdatering nå så er profilsiden borte igjen via appen. Får bare beskjed om at brukeren ikke finnes.

Var det samme problemet før forrige oppdatering også, da kom det en ny oppdatering igjen noen dager etterpå. Dumt hvis profilsiden skal bli blank hver gang det oppdateres?

(og iallefall nå under termingruppekonkurransen hvor mange sjekker sine antall innlegg via appen ;) )

Hei Klatremus. Logg deg ut og så inn igjen. Det er gjort noen endringer av Tapatalk på serversiden som fikk følger for bruken av Tapatalk appen.

Ok ok ok ... :-)
Vi sjekker med utviklerne av Tapatalk.... :-)

Jeg kommer ihvertfall ikke inn på profilen min....

hmm... nei ikke jeg heller, med appen. Men ellers fungerer den som normalt på min iallefall.

Får fremdeles ikke opp tråder jeg har deltatt i. Istedenfor 0 topics, får jeg nå opp alle topics. :( :( Kommer heller ikke inn på profil. Så ingen årnings her ennå iallefall...

Merkelig. Jeg får opp de jeg har deltatt i. Men får ikke opp profilen min og heller ikke tiøl signatur

Merkelig. Jeg får opp de jeg har deltatt i. Men får ikke opp profilen min og heller ikke tiøl signatur
Det er altså flere som har problemer med appen! Min bruker finnes heller ikke via pc, står at det er feil med serveren. Er dette noe BV jobber med å opprette?

Dytter opp denne. Hva skjer?

Fremdeles ingenting som skjer?

Hei.
Vi holder på med flere oppdateringer på forumet...
MEN vi må ta det i rett rekkefølge, så vi ikke ødelegger ting...kan jo nevne at det bla. er en ny versjon for Android app er klar... iPhone appen funker ikke helt mht participated...

Det er greit det altså, bare fint med litt informasjon. Har samsung, og den funker ikke med participated den heller. Håper dne nye versjonen fikser det da. ;)

Back
Topp