noe gale... *oppdatert* X2

Snikende Ullteppe

Elsker forumet
Da var de endelig hjemme! Så nå skal vi ut med båten! Gleder meg [:D][:D]

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Da var vi båteigere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:D]

http://www.finn.no/finn/boat/used/viewimage?finnkode=23482793

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

i at jeg synes det er kjempe irriterende og at jeg blir lei meg pga at Kristian og kompisen hans drar og kjøper båten vår når planen var at jeg og skulle være med???

JEG OG VIL VÆRE MED!!!

[:@]
Er så lei av at han skal alltid få lov til å dra ut og gjøre kjekke ting, og jeg må gang på gang sitte hjemme med Angelica. Men igjen så har jeg jo ingen venninder her jeg kan finne på ting med.

dagens *sukk*

*trøste og klemme og nikker forståelsesfullt*

Er jo ikke det at jeg ikke er glad i Angelica. Men nå har jeg jo mer eller mindre sittet inne med henne i over 1år og bare det å gå på skulen alene er avslappende og deilig.

Tror alle har godt av å komme seg ut i blant.

ORIGINAL: Tuten

ORIGINAL: Billo

Er jo ikke det at jeg ikke er glad i Angelica. Men nå har jeg jo mer eller mindre sittet inne med henne i over 1år og bare det å gå på skulen alene er avslappende og deilig.

Jeg hadde gått på veggen for LENGE siden, så du skal ikke unnskylde deg altså! [;)]
Jeg er avhengig av litt avlastning, og er nok bortskjemt med den samboeren jeg har.... Du gjør en SYKT bra jobb som ikke har klaget mer! *Klapper på skulderen!*
Så er det på tide at du også får litt tid! Skulle gjerne avlastet deg litt om det hadde gått [:)]

Hehe ja, siste 2mnd så har jeg så å si gått på veggene, og jeg har bare ventet og ventet på å få gå på skole og at hun skal starte i bhg. [8D]

Jeg hadde gått på veggen for LENGE siden, så du skal ikke unnskylde deg altså! [;)]
Jeg er avhengig av litt avlastning, og er nok bortskjemt med den samboeren jeg har.... Du gjør en SYKT bra jobb som ikke har klaget mer! *Klapper på skulderen!*
Så er det på tide at du også får litt tid! Skulle gjerne avlastet deg litt om det hadde gått [:)]

Hehe ja, siste 2mnd så har jeg så å si gått på veggene, og jeg har bare ventet og ventet på å få gå på skole og at hun skal starte i bhg. [8D]

Jeg kjenner meg igjen! Men jeg har hatt avlastningen, så jeg kan virkelig forstå at det har vært tøft!
Nyt tiden du har i fred, da blir tidene med snuppa så mye bedre også! Så får du sette deg ned med gubben og finne en løsning!

Tror det ligger noe i det, er kjekkere å ha med henne å gjøre når jeg har fått slappet litt av en dag [8D] er mye lettere for meg å aktivisere henne og da.

Det var jo skikkelig dårlig gjort synes jeg!! *mannfolk* [:@]

Og ja, man TRENGER å komme seg ut av huset iblant og se noe annet. STOR KLEM

Tror det er litt typisk manneting dette...
Sambo her er gjerne hjemme når jeg spør, men er ikke akkurat sånn at han pusher meg ut døra for at jeg skal få ut å kose meg. Og jeg er treig i avtrekkeren selv, så da blir det lite av det.

Det er befriende å komme seg ut i blant. Og det betyr ikke at vi ikke er glade i barna våre av den grunn.

Klem til deg. synes du skal fortelle samboeren din det du har sagt her! Ikke sekkert at tenker så langt selv... nok en gang, manneting.

Bf er flink i å pushe på da, men hva pokker skal jeg finne på da???
kan ikke gå ut alene, eller kompisene hans (går jo forsåvidt da), så de gangene jeg faktisk er ute så er vi ute sammen.

Synes du har all grunn til å bli både lei deg og irritert [&o]

Stor klem!

Barn er den største gleden man får 
mn mener d at de skal ikke være hele livet til foreldrene..
mn ta del i livet riktig nok en stor del
mn man må kunne leve litt selv også, viktig d for å ha d bra med seg selv.

*hopp*

Så deilig med båt med soveplass i!! Grattis som båteier!![:D][:D]

ORIGINAL: rilo

Så deilig med båt med soveplass i!! Grattis som båteier!![:D][:D]

jepp! [:D]
Gleder meg til å prøve den på søndag! [:D][:D]

*opp igjen*[:D]

Gratulerer med ny båt! [:)] Da ble det søndagstur? Håper den ble fin [:)]

ja nå blir det søndagstur og vise seg frem [8D]

Hehe, god tur! Knallfin båt [:D]

Back
Topp