Noe du skal rekke?

Nei, er ikke sånn at jeg føler jeg har overveldende mye å gjøre. Det eneste jeg tenker er at jeg må få vasket litt klær osv.. Tar det kanskje skremmende med ro.. Men skal flytte, og gjør ikke det før to uker før termin. Så tenker vel at det ikke er vits i å gjøre i stand noe her vi bor nå når vi uansett ikke blir værende.. Alt med flytting og flyttevask osv setter vi bort, så det er heldigvis ikke noe jeg trenger å tenke på. Så får vi bare ta utpakkingen litt etter litt eller noe. Får nok hjelp av mamma og venninner også :)
 
Jeg har en god del å gjøre..å begynner å kjenne på stresset :p ikke har vi handla det vi trenger..ikke fiksa rommet :p å vi skal bygge ny væranda før den lille kommer! Å gjøre ferdig et lite bad som vi har startet litt på :/ å det er litt over 2 mnd til termin :O
 
Vasking av babyklær og huset forøvrig, maling av barnerommet, beising av terrassen, kjøpe flere møbler, kjøpe inn seng, vogn, klær, kluter, badebalje, og alt vi mangler til baby nå, hvilket er myeeee! Stresser noe veldig merker jeg, er jo syk med bihulebetennelse og går på antibiotika og er skikkelig dårlig og vi har ikke fått inn engangsstønaden og ingenting blir gjort før vi får det inn!
 
MASSE jeg må gjøre, men stresser absolutt ikke ;) Kommer i slutten av juli, så føler enda jeg har god tid :p
 
Har endevendt leiligheten siden lørdag og brukt mellom 4-6 timer hver dag! Kastet en hel haug av ting,klær og mat utgått på dato, kjøpt nye oppbevaringsbokser og reorganisert i alle skap og skuffer... NÅ kjenner kroppen det - føles som om jeg har løpt maraton! Men såå deilig med mindre ting overalt og en god oversikt over hvor alt er...:-D Er allergisk mot for mye ting over alt *støv på hjernen*
 
Tja, sånt småtteri som å vinne en budrunde, pusse opp om det trengs, kjøpe bil... Og så alt av innkjøp til veslemann da, har kun vogn og noen plagg foreløpig. ;)
 
Hadde håpet at vi skulle rekke å kjøpe hus og kanskje flytte inn før lillemor kommer, men ser ut som det blir travelt :p

Ellers har jeg en del å vaske og ordne stelleplass på badet, men har enda håp om at vi ikke bor i den lille leiligheta til den tid :p
 
Vel har kanskje litt igjen før lillebror kommer, med tanke på at det eneste som er i hus er vogn :p Har følt jeg har hatt så utrolig god tid, men er faktisk bare 10 uker igjen. Men stresser ikke enda. Så må kjøpe inn alt til han da vi ikke har noe etter frøkna, også må jeg begynne å rydde plass i skapene så jeg har en plass til hans klær og.
 
Heldige deg! Hehe har altfor mye å gjøre og altfor lite tid og penger..... Hehe..
Det ordner seg heldigvis uansett. Det er jo i grunn ikke stort babyene forlanger uansett. Alt en kjøper og ordner er jo til foreldrenes komfort. Bortsett fra litt klær og bleier :) du kommer nok i mål skal du se :) god tid enda :)
 
Jepp, ble plutselig ja fra sykehuset ang sydentur (som ble bestilt i august i fjor) som jeg ikke har turt å håpe på at går greit. Jeg må ordne klær til alle i familien da ingen av oss har spesielt mye sommertøy, fikse klær til 17 mai da vi kommer hjem 15 mai og alt er stengt, fylle fryseren så vi har mat når vi kommer hjem osv osv osv. Kjenner jeg får litt hetta av at jeg ikke har turt å planlegge før nå.
 
Back
Topp