Noe du savner i matveien?

Ja, jeg vet- men den er dessverre rå på denne pizzaen :p
Da har du noe å glede deg til etter fødsel[emoji7][emoji7] Mannen må vel kjøpe take away til deg og ha m på sykehuset[emoji16]

Har ikke savnet noe til nå. Er veldig kresen, så er ikke mye på fy listen jeg spiser. Spekemat spiser jeg selvsagt til vanlig, men er sjelden vi har det egentlig

Jeg er en sånn "sommer-røyker", så det savner jeg ;) Ellers savner jeg Strandaskinke VELDIG. Også syns jeg det er litt stress å måtte skylle jordbær.

Savner salami også.. :p Gjorde det de to andre gangene også. Husker vi fikk det til kveldsmat på sykehuset etter fødsel.. ble noen skiver da altså.. ha ha.:D Ellers savner jeg brie, blåmuggost og rødvin.

Spekeskinke....parmaskinke, serranoskinke, salami på brødskive, silkemyk løvtynn salt skinke som omringer honningmelon som smelter på tunga bare du tar en bit. Sukk. Gleder meg til å kunne spise det igjen <3

Akkurat nå savner jeg ingenting. Men det kan jo endre seg. Her har sommervarmen vært på plass hele svangerskapet, men mannens kalde pils eller hvitvin har ikke fristet meg (enda). Igår var jeg på min første fest og det gikk helt fint. Ble fryktelig trøtt, men tror jeg har betydelig bedre morgen enn de andre deltagerne [emoji56] Savnet etter spekeskinke kommer nok først.

Back
Topp