Noe du savner i matveien?

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Satt og snakket med en søster i går.. og hun spurte om jeg ikke savnet ost.... og det måtte jeg jo innrømme at jeg gjorde .. :P

Det ble også servert spekefat der vi var her om dagen...og det holdt jeg meg også borte fra... :)

Alkohol går greit... men det kommer jeg vel kanskje til å tenke mer på når vi skal sitte i lange, late sommerkvelder....og jeg drikker vann... (orker ikke brus eller noe med kullsyre sånn det er i dag :P ) ...

Hva med dere? Noe dere alt savner....eller vet dere kommer til å savne? :D

Satt og snakket med en søster i går.. og hun spurte om jeg ikke savnet ost.... og det måtte jeg jo innrømme at jeg gjorde .. [emoji14]

Det ble også servert spekefat der vi var her om dagen...og det holdt jeg meg også borte fra... :)

Alkohol går greit... men det kommer jeg vel kanskje til å tenke mer på når vi skal sitte i lange, late sommerkvelder....og jeg drikker vann... (orker ikke brus eller noe med kullsyre sånn det er i dag [emoji14] ) ...

Hva med dere? Noe dere alt savner....eller vet dere kommer til å savne? :D
Spekemat og salami[emoji4][emoji7] Savner det veldig, og når kvalmen kommer har jeg mest lyst på noe salt pålegg som salami[emoji85][emoji85]

Jeg savner spekemat og salami![emoji4] Ellers var jeg ikke så glad i brie og slike myke oster fra før [emoji85] Alkoholfri øl er godt når man er ute i solen:)

Spekemat her også og et glass vin på lange late sommerkvelder... Men det finner jo alkoholfritt så det ordner seg sikkert! =)

Det eneste jeg savner skikkelig er en pizza med spekeskinke og mozzarella som jeg pleier bestille om vi spiser ute! Den har jeg bestemt skal være mitt første måltid etter fødsel [emoji23][emoji23]

Capture+_2017-06-29-15-17-05.png Bare for å gni det inn tikket denne inn på telefonen nå .... :mad:

Alt, inkludert alkohol! Sist var det æsj, nå har jeg så lyst på hvitvin og musserende at jeg blir halvgal! Skinker, oster, ustekt kjøtt, tunfisksushi [emoji7][emoji85] Men det er verdt det! Så veldig veldig [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Spekemaaat! Har sååå lyst på spekemat med hvit saus og poteter til middag.

Nå fikk jeg skikkelig lyst på salami :D

Det eneste jeg savner skikkelig er en pizza med spekeskinke og mozzarella som jeg pleier bestille om vi spiser ute! Den har jeg bestemt skal være mitt første måltid etter fødsel [emoji23][emoji23]

Om spekeskinken et stekt kan man spise det i graviditeten. Det sa legen til meg[emoji4]

Om spekeskinken et stekt kan man spise det i graviditeten. Det sa legen til meg[emoji4]
Jeg varmebehandler spekeskinke [emoji7] Har den i omelett feks[emoji16]

Back
Topp