Noe du liker ekstra godt?

Eldorado iste på boks uten sukker. Kunne seriøst drikki 6 på rappen. Det er nyyydelig ❤️
Åh, jeg kan ikke ha de det i huset, alt for gode!
Husk at det er koffein i te og iste også, eneste som stopper meg fra ikke å drikke 10 på rappen :p
 
Craver ikke, men har ikke lengre nesten lyst på søtt! Jeg er egentlig den godtemomsen og har alltid lyst på noe søtt.
 
Tror jeg begynner å crave Froosh Immunity Smoothie :wideyed: Drakk en her om dagen, drakk en i stad, og nå har jeg såå lyst på en til. Jeg orker ikke å reise på butikken, og mannen min kan ikke! Kjenner det er skikkelig surt :shifty: :mad:
Den må eg teste ut, men korleis var det med å drikke ingefær når ein er gravid? Drikker også ein del Froosh, då vatn ikkje er så veldig godt akkurat no:bored:
 
Den må eg teste ut, men korleis var det med å drikke ingefær når ein er gravid? Drikker også ein del Froosh, då vatn ikkje er så veldig godt akkurat no:bored:


Jeg anser mengden i Froosh som trygg :shy:
 
Cottage cheese vanilje med honning, chia, peanøtter og masse bær... Min go-to og anbefales :gen014
 

Vedlegg

  • 20240428_210611.jpg
    20240428_210611.jpg
    1,2 MB · Visninger: 5
Åh, jeg kan ikke ha de det i huset, alt for gode!
Husk at det er koffein i te og iste også, eneste som stopper meg fra ikke å drikke 10 på rappen :p
Ja, det er 10mg pr 100ml, så er ikke så gæærnt. Men holder meg gjerne til 2 om dagen :happy:
 
Ok, jeg liker få søtsaker akkurat nå, men PUNSJ! Herregud. Glad det ikke selges i samme form i Oslo som i hjembyen. Hadde forspist meg.
 
Jeg tenker veldig mye på kjøttkraft. Merkelig. Hadde ikke det sist i det hele tatt. Har forresten også lyst på grøt. Og bacon. Og rødt kjøtt.
 
Åh, aldri smakt og har ingen referanser, men nå er det ikke annet jeg har lyst på :dead:
Jeg som akkurat har vrengt magesekken 3 ganger ila siste 27 minuttene har på ingen måte lyst på punsj, selv om jeg ikke aaaaner hva det smaker, og hadde garantert elska det sånn egentlig :dead: :hungover:
Hahaha! Det ligner på den svenske, grønne punsjekubben med sjokolade i hver ende. Men den trønderske gir mer tyggemotstand (sjokoladetrekk og marsipan utenpå og ekte kakesmuler inni), er mer "sprita" og litt mindre søt. Håper dere får smakt den en gang magesekken ikke er på bærtur. :laughing001
 
Dumt spørsmål men spiser dere kanel på risgrøt/havre eller rømmegrøt? Ramlet over ei side der det stod at det ikke var bra for gravide.
 
Dumt spørsmål men spiser dere kanel på risgrøt/havre eller rømmegrøt? Ramlet over ei side der det stod at det ikke var bra for gravide.
Ja. Det er jo ikke enorme mengder det er snakk om. Hvor sto det? Ingenting om det på Helsenorge i hvert fall.
 
Back
Topp