Noe du ikke kan fordra?

Novembermammaen

Prins. nov. 2011 - Lille spire nov. 2014 <3
Novemberlykke 2015
Etter at du ble gravid altså.. :) Her er det kaffe og te. Spyr av bare kaffelukten! Og jeg drakk lett en kanne om dagen Før ;)

Lukten av snus, omelett, nyvaska oppvask i maskina og så sliter jeg fælt med tannpuss for tiden. Blir så kvalm og brekker meg hver gang!

Hele frø/korn, brekker meg av tanken. Må bare si at jeg spiste sykt mye rett før jeg bør gravid og i starten før kvalmen meldte sin annkomst. Off å det som er då sunt.

Godt jeg ennå er vill på grønne epler.

Lukten av snus, omelett, nyvaska oppvask i maskina og så sliter jeg fælt med tannpuss for tiden. Blir så kvalm og brekker meg hver gang!

Off, husker jeg slet med tannpussen i sist svangerskap. Har ikke brukt collgate siden.

Den gule jif såpen vi har i doen. Fytty kætten, den stinker fælt.. Heldigvis bedre nå, i starten måtte jeg holde pusten når jeg var på do

Off, husker jeg slet med tannpussen i sist svangerskap. Har ikke brukt collgate siden.
Innmari ekkelt! Har alle visdomstennene mine og må derfor pusse ganske langt bak, ikke digg... :/ går liksom ikke an å droppe det heller! :p

Ristet brød og røyktlukt.. helt forferdelig; )

Pepsi max. Og jeg har lyst å ha lyst på det, er jo kosedrikken min, men det funker ikke:yuck:
Farris:Heartblue

Fjøslukt! Vi har jo fjøs, og har ikke vært så "fin på det" før, men nå må mannen rett i dusjen når han kommer inn om kvelden. Og så har jeg så og si slutta å drikke kaffe og jeg er også ei skikkelig kaffekjerring. Jeg tåler ikke å spise løk, hverken stekt eller rå. Blir rett og slett dårlig.

Brekker meg også ofte når jeg skal pusse. Huff!

Løk, i alle former. Fysj!

Sliter og veldig med å pusse tennene, har spydd et par ganger underveis...

Kaffe! Jeg tåler lukten men kan ikke fordra smaken ;)

Har mista helt lysten på kaffe! Drakk en del før, men nå har jeg ikke drukket kaffe på 3 uker.. :D også ble jeg kvalm når mannen satt seg ned å spiste chilinøtter i går :/

Gammel røyk - og egentlig av folk som røyker og. Ikke at jeg kan si det er en lukt jeg ellers liker, men er så ille nå at jeg må fysisk bytte plass på toget hvis den ved siden av lukter røyk :/

Kaffe smaker ikke d samme og ikke like godt lenger, og jeg elsket kaffe. Ikke hypp på pizza lenger(samme som sist svangerskap) og røyklukt og den grusomme lukta som følger med folk som står ute og røyker og som så kommer inn...grøss og gru...

Hadde Dilla på smoothies, sånne dyre kjøpesmoothies. Finnes ikke lyst på nå og d er bra for lommeboka . Ikke lyst på kaffe. Fått lyst på reker.

Back
Topp