Jeg har kjøpt meg bringebærblad kapsler, som jeg begynte med i dag hehe. I morgen har jeg lyst til å bake kanelboller
Noe du har gjort / kommer til å prøve på?
Noe du har gjort / kommer til å prøve på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt var du på overtid da? Regner med å gå over tiden selv, er jo det som er mest vanlig sånn jeg har forstått det både jeg og broren min er født før tiden så man kan jo håpe at jeg slekter på mamma der, men er så dumt å håpe for man blir så skuffa når ting tar tid. Det er derfor jeg prøver kjerringråd med en klype saltPrøvde å være mye bevegelse sist av frykt for å gå evigheter på overtid (var langt over menstermin). Hjalp ikke i det hele. Endte opp med at jeg tok en spansk en og sa lite liv til slutt hvorpå de endelig hørte på meg og satt meg igang. Denne gangen har jeg ikke det samme "behovet" og håper ting kommer seg igang av seg selv når det skal. Jeg har leeeenge igjen ennå
Hvor langt var du på overtid da? Regner med å gå over tiden selv, er jo det som er mest vanlig sånn jeg har forstått det både jeg og broren min er født før tiden så man kan jo håpe at jeg slekter på mamma der, men er så dumt å håpe for man blir så skuffa når ting tar tid. Det er derfor jeg prøver kjerringråd med en klype salt
Ikke dum den da du får si ifra hvordan det går (etterpå altså )Jeg og samboeren min skal ha sex.. Eneste jeg kommer til å prøve for å modnes enda ihvertfall-
Haha hvordan er sex-oppskriften til Rikshospitalet? Er det noe som ligger på hjemmesiden liksomSex, vaske gulvet, modningsakupunktur "funket" på meg sist gang xD
Termin søndag 31 juli, onsdagen før hadde jeg time til modningsakupunktur, onsdag kveld hadde jeg sex (Rikshospitalets sex oppskrift) torsdag morgen gikk slimproppen, og jeg hadde 1-2 cm åpning.. Søndag fødte jeg! Men hadde masse rier fra torsdag til søndag og ble skrevet inn på sykehuset og de trodde flere ganger at fødselen var i gang xD
Haha kan godt forklare den men lettere og mindre flaut for meg hvis googler den! HahaHaha hvordan er sex-oppskriften til Rikshospitalet? Er det noe som ligger på hjemmesiden liksom
Hehe da skal jeg gjøre detHaha kan godt forklare den men lettere og mindre flaut for meg hvis googler den! Haha