Noe du gjør for å starte fødselen?

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Jeg har kjøpt meg bringebærblad kapsler, som jeg begynte med i dag hehe. I morgen har jeg lyst til å bake kanelboller :D

Noe du har gjort / kommer til å prøve på?

Har ingen tro på å få til en modning med slIkt. Det er mye kynnere/ rier og sæd som skal til. Det er dokumentert i allefall

Så her skal ikke noe prøves,.alltid føda til termkn tidligere uten noe slikt, så

Bruker bringebærbladkapsler og modningsakupuntur. Men tror ikke det hjelper på at ting skal skje kjappere men at det kan korte ned tiden når først fødsel er i gang tror jeg.

Jeg kommer ikke til å prøve ut ting, ut skal hen uansett ;) men det er lett for meg å so når jeg har er så greit svangerskap nå :-P

Sist gang prøvde jeg det meste av kjerringråd... Vannet gikk 3 dager over termin og jeg hadde kun 1,5 cm åpning og ingen rier. Ble da satt igang - fy så intenst!
Denne gangen håper jeg at riene skal komme av seg selv! Kommer nok ikke til å prøve å framskynde noen ting. (Det er ikke sikkert det hadde noen som helst sammenheng sist da, men...)

Har ikke tenkt å prøve noe i utgangspunktet, men hvis jeg går over tiden vil jeg sikkert være ganske klar for det :)

Jeg syns det er litt gøy å prøve uansett, har alltid i hodet at ting sannsynligheten for tilfeldighet er ganske høy :)

Prøvde å være mye bevegelse sist av frykt for å gå evigheter på overtid (var langt over menstermin). Hjalp ikke i det hele. Endte opp med at jeg tok en spansk en og sa lite liv til slutt hvorpå de endelig hørte på meg og satt meg igang. Denne gangen har jeg ikke det samme "behovet" og håper ting kommer seg igang av seg selv når det skal. Jeg har leeeenge igjen ennå :)

Jeg er bare 34+1, men jeg kommer ikke til å gå aktivt inn for å gjøre noe som (i følge kjerringråd) kan starte fødselen. Han kommer når han vil. ;)

Prøvde å være mye bevegelse sist av frykt for å gå evigheter på overtid (var langt over menstermin). Hjalp ikke i det hele. Endte opp med at jeg tok en spansk en og sa lite liv til slutt hvorpå de endelig hørte på meg og satt meg igang. Denne gangen har jeg ikke det samme "behovet" og håper ting kommer seg igang av seg selv når det skal. Jeg har leeeenge igjen ennå :)
Hvor langt var du på overtid da? Regner med å gå over tiden selv, er jo det som er mest vanlig sånn jeg har forstått det :) både jeg og broren min er født før tiden så man kan jo håpe at jeg slekter på mamma der, men er så dumt å håpe for man blir så skuffa når ting tar tid. Det er derfor jeg prøver kjerringråd med en klype salt :D

Hvor langt var du på overtid da? Regner med å gå over tiden selv, er jo det som er mest vanlig sånn jeg har forstått det :) både jeg og broren min er født før tiden så man kan jo håpe at jeg slekter på mamma der, men er så dumt å håpe for man blir så skuffa når ting tar tid. Det er derfor jeg prøver kjerringråd med en klype salt :D

Hadde mens termin 12. mai og ble igangsatt 26. mai. Fødte 27.mai.

Jeg og samboeren min skal ha sex.. Eneste jeg kommer til å prøve for å modnes enda ihvertfall-

Jeg og samboeren min skal ha sex.. Eneste jeg kommer til å prøve for å modnes enda ihvertfall-
Ikke dum den da :D du får si ifra hvordan det går (etterpå altså :P)

Sex, vaske gulvet, modningsakupunktur "funket" på meg sist gang xD
Termin søndag 31 juli, onsdagen før hadde jeg time til modningsakupunktur, onsdag kveld hadde jeg sex (Rikshospitalets sex oppskrift) torsdag morgen gikk slimproppen, og jeg hadde 1-2 cm åpning.. Søndag fødte jeg! Men hadde masse rier fra torsdag til søndag og ble skrevet inn på sykehuset og de trodde flere ganger at fødselen var i gang xD

Jeg gikk over tiden med førstemann. Fikk da tips om bryststimulering av jm. Man skulle stimulere brystene i 15 mi og så ha 15 min pause. Slik kunne man holde på i en 4 runder. Uti 2 pause hørte jeg et knepp i magen og vannet gikk. Så det funket her men det funker nok bare hvis kroppen er klar for fødsel..

Sex, vaske gulvet, modningsakupunktur "funket" på meg sist gang xD
Termin søndag 31 juli, onsdagen før hadde jeg time til modningsakupunktur, onsdag kveld hadde jeg sex (Rikshospitalets sex oppskrift) torsdag morgen gikk slimproppen, og jeg hadde 1-2 cm åpning.. Søndag fødte jeg! Men hadde masse rier fra torsdag til søndag og ble skrevet inn på sykehuset og de trodde flere ganger at fødselen var i gang xD
Haha hvordan er sex-oppskriften til Rikshospitalet? Er det noe som ligger på hjemmesiden liksom :P

Back
Topp