Noe du bare MÅ ha?

Newbee

Gift med forumet
Junibarna 2015
Mailykke 2018
Er ennå tidlig, men jeg bare MÅ ha alkoholfritt øl...drikker to-tre om dagen, egentlig ikke nøye hvilket merke, bare det smaker øl :p (Drikker til vanlig IKKE øl hver dag, bare for å ha mitt alkoholforbruk på det rene ;) Hehe)
 
Ikke merket noe enda :)
 
Ingenting enda! Isbiter da, men det har jeg aldri slutta med etter sist svangerskap :p
 
Grønnkål :)
 
Ingenting spesielt, men hadde ingen cravings i forrige svangerskap heller :)
 
Akkurat nå ligger jeg nyvåknet i senga og vurderer hva jeg skal ha først når jeg står opp, den iskalde clausthaleren som ligger i kjøleskapet eller en liten kopp kaffe...tenker det blir clausthaleren mens kaffetrakteren jobber :p mat frister overhodt ikke for tiden, er noe jeg bare spiser fordi jeg er nødt.
 
Nå de siste dagene har det vært grove rundstykker med ost og rød paprika. Jeg bare MÅ ha det, gjerne på tidspunkt jeg vanligvis ikke spiser noe.
 
Hahaha, interessant craving.
 
Spiser veldig mye gulost nå jeg.vil liksom ikke ha noe annet. Igår fikk jeg skikkelig lyst på reddik oppå, så da måtte samboeren ut å kjøre reddik på kvelden :-P
 
Ingenting jeg må ha foreløpig. Tvert imot har jeg dårligere matlyst enn vanlig. Det er jeg ikke vant til, for å si det sånn. :happy090
 
Back
Topp