Hei, jeg var en del aktiv her inne tidligere med en annen bruker når jeg gikk gravid. Men så glemte jeg brukernavn og passord og alt mulig Lurte bare på om det er noe aktivitet her inne enda eller om det har blitt helt stille?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei, jeg var en del aktiv her inne tidligere med en annen bruker når jeg gikk gravid. Men så glemte jeg brukernavn og passord og alt mulig Lurte bare på om det er noe aktivitet her inne enda eller om det har blitt helt stille?
Haha! Er ikke bare meg her inne altsåBle dobbeltpost, men ville bare hilse på. Og fant ut etterpå at jeg hadde glemt å sitere deg
Titter innom jeg også. Hva var brukernavnet ditt før? Turkis?Haha! Er ikke bare meg her inne altså
God jul og godt nyttår til deg også!
Brukernavnet mitt før var vel påfuglen om jeg ikke husker feil koselig at det ikke er bare jeg som titter innom her innimellomTitter innom jeg også. Hva var brukernavnet ditt før? Turkis?
Påfuglen husker jeg! Er litt tilfeldig at jeg var innom. Måtte sjekke fødebag-tips. Venter nr tre i februarBrukernavnet mitt før var vel påfuglen om jeg ikke husker feil koselig at det ikke er bare jeg som titter innom her innimellom
Haha, så kjekt å bli husket!Påfuglen husker jeg! Er litt tilfeldig at jeg var innom. Måtte sjekke fødebag-tips. Venter nr tre i februar
Haha, ikke bare jeg som sniker her inne altså! Ser ut som det er lite aktivitet som henger igjen her da dessverreRamla innom her nå for å se på tråder jeg selv har skrevet i var ikke så aktiv her inne da jeg egentlig hørte til i mai gruppa, men pjokken kom i mars istedet