Noe aktivitet her?

En tråd i 'Mars 2016' startet av Turkistliv, 23 Mai 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Turkistliv Forumet er livet Marslykke 2016 VIP Himmelbarn Julegavene 2019

Hei, jeg var en del aktiv her inne tidligere med en annen bruker når jeg gikk gravid. Men så glemte jeg brukernavn og passord og alt mulig o_O Lurte bare på om det er noe aktivitet her inne enda eller om det har blitt helt stille? :)

2. MittNyeLiv Elsker forumet

Ja da, titter innom innimellom. God jul og godt nytt år til alle sammen som skulle titte innom.:greet008

3. MittNyeLiv Elsker forumet

Ble dobbeltpost, men ville bare hilse på. Og fant ut etterpå at jeg hadde glemt å sitere deg :dance008

Last edited: 11 Des 2018
  4. Turkistliv Forumet er livet Marslykke 2016 VIP Himmelbarn Julegavene 2019

Haha! Er ikke bare meg her inne altså :hilarious:

God jul og godt nyttår til deg også!

5. Fykers Gift med forumet Marsipanene 2019 Marslykke 2016 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Titter innom jeg også. Hva var brukernavnet ditt før? Turkis? :)

6. Turkistliv Forumet er livet Marslykke 2016 VIP Himmelbarn Julegavene 2019

Brukernavnet mitt før var vel påfuglen om jeg ikke husker feil :) koselig at det ikke er bare jeg som titter innom her innimellom :p

7. Fykers Gift med forumet Marsipanene 2019 Marslykke 2016 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Påfuglen husker jeg! :) Er litt tilfeldig at jeg var innom. Måtte sjekke fødebag-tips. Venter nr tre i februar :)

• Liker Liker x 1
  8. Turkistliv Forumet er livet Marslykke 2016 VIP Himmelbarn Julegavene 2019

Haha, så kjekt å bli husket!
    Den brukeren kommer jeg ikke inn på uansett hvor mye jeg har prøvd, det viste seg at jeg hadde to brukere registrert på samme mail eller noe slikt, så det ble bare kluss :hilarious:
    Så kjekt med nummer tre! Ikke lenge igjen til Februar gitt! :eek:

9. bondemamma85 Forumet er livet ❤Januarlykke 2022❤

Ramla innom her nå for å se på tråder jeg selv har skrevet i:oops::hilarious: var ikke så aktiv her inne da jeg egentlig hørte til i mai gruppa, men pjokken kom i mars istedet:)

10. Turkistliv Forumet er livet Marslykke 2016 VIP Himmelbarn Julegavene 2019

Haha, ikke bare jeg som sniker her inne altså! :p Ser ut som det er lite aktivitet som henger igjen her da dessverre :(

Del denne siden