Noe å tenke over..

Masala

Juni12s humørspreder
VIP
Julibarna2014
De nettene man er så trøtte at alt man vil er å såve!! Så våkner babyen med et VRÆL.. Ikke hjelper mat, ikke hjelper smokk eller bussing.. Man blir egentlig litt irritert og lurer på hvorfor babyen ikke forstår at det er natt nå! Man setter seg ned i ren utmattelse med babyen i armkroken og gir opp. Da legger den lille seg godt til rette for å kose med mamman sin. Det er da mammahjertet smelter, og du forstår at det er disse øyeblikkene en vil savne også..<3>
 
Tror det er viktig å legge merke til slike øyeblikk når det stormer som værst! De er jo herlige 
 
emoticon 
 
Helt sant. Er slike øyeblikk som faktisk gjør at en holder ut i slike situasjoner.
 
Sånn var det her igår.. Lillegutt vrælte som han aldri har vrælt før da han skulle legge seg.. Jeg tok han til slutt opp i vår seng, la meg inntil han og hadde på litt lav rolig musikk. Han snudde seg mot meg, holdt armen min og sovnet emoticon
 
Helt enig at sånne øyeblikk er fantastiske. <3>
 
Veldig viktig poeng! Skjedde senest natt til i går....Får dårlig samvittighet og jeg da. For at jeg har tillatt meg selv å blir litt irritert, og så oppdager jeg at alt han trenger er mammakos....Gjør både godt og vondt i hjertet på samme tid...
 
Sånn har Neah gjort og, en av de første dagene etter vi flyttet. Hylte i en time i sengen, i armene mine, gående, byssende, syngende, ingenting hjalp. Så vi la oss i vår seng, og lille sluknet tett inntil mamma. Mmmm!<3>
 
Er absolutt ikke lett å huske. Får selv dårlig samvittighet når jeg har merket jeg har blitt irritert. Men jeg tror nok det er en naturoig reaksjon blandt alle mødre:)
 
Back
Topp